واكاوي حواشي عجيب باشگاه صنعت از زبان بازيكن محبوب ساروي ها/فرهنگ دوست :داداش زاده از نام دامادي سو استفاده ميكند !

مازند اسپرت : اين روزها آنقدر اوضاع تيم ” نماينده شهر ساري ” بد است كه هر روز خبرهاي حاشيه دار از اين تيم به گوش ميرسد . گويا مسئولين اين تيم توانايي جمع و جور كردن اين حواشي را ندارند و هر روز اوضاع اين تيم بد تر از قبل ميشود .   از […]

amiiitttrrمازند اسپرت : اين روزها آنقدر اوضاع تيم ” نماينده شهر ساري ” بد است كه هر روز خبرهاي حاشيه دار از اين تيم به گوش ميرسد . گويا مسئولين اين تيم توانايي جمع و جور كردن اين حواشي را ندارند و هر روز اوضاع اين تيم بد تر از قبل ميشود .

 

از عملكرد ضعيف كادر فني تا اختلافات بين بازيكنان و مربيان و اخراج هاي اخير بازيكنان و مربيان ،همه دست به دست هم داد تا تيم محبوب مركز استان به تيمي ضعيف و به نوعي ” زنگ تفريح ” ساير تيم هايي ليگ دويي تبديل شود .
 
 
اعتراضات شديد هواداران و ليدرهاي ساروي ، به كادر فني و بازيكنان شاغل در اين تيم به نوعي عجيب به نظر ميرسد و اين در حالي است كه در سال هاي گذشته به هيچ وجه شاهد چنين صحنه هايي از هواداران متعصب اين تيم نبوده ايم .
 
صنعتي كه همگان قبل از شروع فصل همه آن را بخت نخست صعود از اين گروه ميدانستند در حال حاضر براي نيافتادن به ليگ پايين تر ميجنگد و اوضايش روز به روز بدتر و بدتر ميشود .
 
 
اما اين روز ها باخبر شديم چند بازيكن و همچنين ديگر مربي مازندراني ، تيم ” نماينده شهر ساري ” به دليل اختلافات ، سرمربي با آنها از تيم كنار گذاشته شده اند .
 
امير فرهنگ دوست يكي از تاثير گذار ترين بازيكن دو فصل اخير صنعت ساري ، يكي از اين اخراجي ها بود . بازيكني كه كمتر پيش مي آيد مربي اي با او به مشكل بربخورد !
 
 
اين بازيكن خوش تكنيك در خصوص اتفاقات و حواشي اين باشگاه از مسئولين دلخور بود و همچنين از تهمت هايي كه به وي زده شده بسيار ناراحت بود .
 
با فرهنگ دوست به گفتگو پرداختيم تا از اوضاع و حواشي اطراف اين باشگاه بيشتر با خبر شويم . در ادامه گفتگوي اختصاصي مازند اسپرت با اين بازيكن را ميخوانيد :
 
 
*** اوضاع تيم صنعت چطور است ؟ چرا انقدر بد نتيجه ميگيريد ؟
اوضاي تیم خدا رو شکر اول فصل خیلی خوب بود . ما با آقای تقوی خیلی خوب استارت زدیم و برای شروع کار تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم ، بازیکنان خیلی خوبی هم داشتیم ولی متاسفانه شیطنت های همین مربی فعلی آقای داداش زاده ، باعث شد که آقای تقوی نتوانند به کارشان ادامه بدهند و پشت بند همین داستان آقای ابراهیم تقی پور به تیم ما اضافه شد که متاسفانه ایشون هم بیشتر از یک هفته نتوانستند شیطنت های ایشان را تحمل کنند و عطای کار در شهرشان را به لقايش بخشیدند .
درمورد وضعیت فعلی تیم مان هم که متاسفانه از ۸ بازی ۷ امتیاز داریم ، من اصلا نمیخواهم درمورد مسائل فنی صحبت کنم.من بیشتر صحبتم با تهمت بزرگی هست که آقای داداش زاده به من زده است .
 
 
*** چه تهمتي به شما زده شده ؟
آقای داداش زاده تهمت بزرگي به من زد ، آن هم خیانت به شهرم در بازی با رضوان شهر !
 
*** داستان چيه ؟ ميتوني بيشتر توضيح بدي ؟
در آن بازی وقتی که من به زمین آمدم تقریبا دقیقه ۹۰ – 91 بود که من از داور کارت زرد گرفتم و ایشون به من تهمت زده که تو این کارت زرد را از قصد گرفتی تا سه کارته شوی و بازی با خلخال غایب باشی، بعد بازی هم بنده از سرپرست باشگاه اجازه گرفتم برای انجام یک سری کار های شخصی به تهران بروم . اجازه داشتم پنجشنبه و جمعه غایب باشم . ولی ایشون پشت سر من خیلی صحبت کرد که بنده از قصد کارت زرد گرفتم و از این قبیل حرفها ..
 
 جمعه صبح هم تیم حرکت کرد به سمت خلخال و بعد از برگشت تیم ، سر تمرین با برخورد تند ایشان مواجه شدم که میگفتند شما در اختیار باشگاه هستید و نمیتوانید تمرین کنید . بنده هم به ایشان گفتم که باید این حرفش را اثبات کند که من به تیم شهرم خیانت کردم ، تیمی که بنده سه سالی هست برایش زحمت میکشم ، دو سال بدون اینکه حتی پولی دریافت کنم در این تیم تمرین کردم ، بازی کردم ، جون کندم و پارسال با ۱۰ – 12 نفر این تیم رو نگه داشتیم . گل ماندن این تیم در لیگ دو را پارسال من به آراد اصفهان زدم و خیلی متاسف هستم که این تهمت را بخاطر خیانت به تیم شهری به من زده اند که من جون خود را برایش گذاشتم . همین امسال هم من از بابت شرایط خانوادگی با مشکل مواجه هستم ،‌خیلی از دوستان این مطلب را میدانند و من نمیخواهم خیلی این مطلب را بازش کنم …
 
بعد از اینکه آن روز من این تیم رو ترک کردم آقای داداش زاده پشت سر من یه سری صحبت هایی انجام دادن مبنی بر اینکه لیدر های ساری با من هستند و از من حمایت میکنند و گفتند ” بنده هم قدیم قمه کش جاده چالوس بودم ، جاده چالوس را بسته بودم و لیدر های دور و بر آقای پروین با من رفیق صمیمی هستند و من آنان را می آورم در ساری که ببینم چه کسی میخواهد به من حرف بزند “
 
پشت سر آقای دامادی چندین بار صحبت کردند و گفتند سه دونگ این تیم برای ايشان است و کسی نمی تواند ایشان را بیرون کند اگر هم بیرون کنند ایشان مدیر فنی تیم هستند و مربی بعدی را خودشان می آورند به این تیم ! آقای دامادی تصمیم گیرنده نیستند و ایشان همه کاره هستند چون سه دونگ تیم به نام ایشان است و از این مدل صحبت ها ..
 
*** جريان اختلافاتي كه بين شما و كاپيتان با اخلاق تيم ايجاد شده بود بيشتر توضيح بده :
در تمرین بعدی که صحبت شد عنوان کردند،  امیر فرهنگ دوست از اول با کاپیتانی مهدی فولادی مشکل داشته ! که من از همین جا اعلام میکنم که مهدی یکی از دوستان خوب من می باشد و از اول من از او حمایت کردم و دوست داشتم کاپیتان باشد ، او پنج سال جوانیش را پای این تیم گذاشت و اصلا همچین چیزی نبوده و ایشون دروغ محض میگفت، بخاطر اینکه بازیکنان را به جان همدیگر بیاندازد . واقعا متاسف هستم و امیدوارم مسئولین شهر ما بیدار شوند تا ببینند تیم شهر انقدر به هم ریخته !
 
*** شنيده بوديم آقاي داداش زاده ميخواهد بازي هاي تيمش را به شهري ديگر ببرد ، اين موضوع صحت داشت ؟
ایشان میگویند مگر مردم ساری برای ما چه کار کرده اند که بازی ها رو اینجا انجام دهیم! باید بازی ها را ببریم قائمشهر ! ايشان گفتند ، اینجا چیزی برای من اهمیت ندارد چون در شهرستان ساری بازیکن خوب وجود ندارد ! بنده به ايشان گفتم ، پس آن همه بازیکن پرستاره که زمان آقای تقوی سر تمرین بودند از کجا آمده بودند ؟ همه بومی بودند ، ‌بدون یک نفر غیر بومی ! همگی بومی بودند ولی متاسفانه به دلیل شیطنت های ایشان باعث شد آن تیم خيلي خوب آقای تقوی به سر انجام نرسد .
 
 
*** خب الان وضعیت تیم خیلی بد شده ،‌دیگه به انتهای جدول رسیدید ،‌ خودتان هم خوب ميدانيد بالا آمدن تيمي كه به انتهاي جدول چسبيده هم خیلی سخت است و با این مهره هایی که دارید بعید میدونم حالا حالا ها خودتان را بالا بکشید ، شما چه نظری در این خصوص دارید ؟
من در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد بحث فنی و مهره های تیم حرف بزنم آن ها هم بازی های من هستند و در جایگاه خودشون محترم هستند. امیدوارم با همین مهره ها بتوانیم نتیجه بگیریم یا حتی صعود کنیم ،اين دیگر بستگی به مدیریت باشگاه دارد .
 
 
*** مدير عامل خيلي خوبي داريد ؛ انصافا آدم با شخصيت و جنتلمني هستند ايشون ، چرا اين موضوع را با آقاي باقرزادگان در ميان نگذاشتيد ؟
بله ايشان انسان شريفي هستند و الحق و الانصاف من به شخصه بدي اي از ايشان در تيم نديده ام و واقعا بنده از زحمات ايشان متشكرم چون واقعا هميشه در اين مدت هواي بنده را داشتند .من دیشب با آقای باقرزادگان صحبت کردم وهمیشه مدیون حمایت های ایشون هستم.تا الان هم به خاطر احترام فوق العاده ایی که برای ایشان قائل بودم سکوت کردم اما دیدم باید از حیثیت ورزشی خودم دفاع کنم. در این سه – چهار روز اصلا تماسی با من گرفته نشد، فقط یکی دوبار با آقای بحرگرد صحبت کردم و به ایشان گفتم که کتبا و رسما به من ابلاغ کنید كه بنده اخراج شده ام وگرنه بنده از طریق هیات فوتبال پیگیر مسائل خودم می باشم ، درضمن درمورد اعاده حیثیت در باره این تهمت که آقای داداش زاده به من زده ، این هفته ان شالله از مراجع قضایی پیگیری رسمی خودم را انجام میدهم و ایشان باید در دادگاه حاظر شده و این حرفی که درمورد من زدند را اثبات کنند ، در غیر اینصورت بنده از ایشون شاکی هستم.در مورد مهره های تیم هم میگویم آنها در جایگاه خودشون محترم هستند و کادر فنی درمورد آنها باید نظر دهد و بحث من اصلا بحث فنی نیست، اگر بحث بازی نکردن و بیرون ماندن من فنی بود من به هیچ عنوان هیچ اعتراضی نمیکردم کما اینکه تو این سال ها هیچ مربی نبوده که من باایشان کار کنم و مشکل پیدا کرده باشم یا کسی یادش نمی آید که من هیچ وقت با هیچ مربی مشکل اخلاقی ، لفظی یا حتی درگیری داشته باشم .
 
 
*** به غیر از خودت مثل اینکه دو سه بازیکن و حتي يك مربي نيز از تيم اخراج شدند ، درسته ؟
محسن صائمی هم از تیم اخراج شده بود که فکر میکنم یک ماهی از تیم دور بود و دیروز یا پریروز خبر دارم که به سر تمرین آمد  . یک فوروارد هم داشتیم به نام عزتی که آن هم همراه محسن اخراج شده بود که من ديگر ايشان را سر تمرین ندیدم  .   همچنين اميد اصغر زاده كه كمك آقاي داداش زاده بودند هم از تيم اخراج شدند .
 
 
*** شنیدیم با اینکه شما را از تمرین اخراج کردند ولی شما سر تمرين حاضر شدي و تمرین خودتو ادامه دادی و حتي درگيري اي هم بين شما و آقاي داداش زاده بود؟ اين موضوع صحت دارد ؟
بله و این به این خاطر بود که یکی از بازیکنان تیم با من تماس گرفت و گفت ” سر تمرین نیا چون آقای داداش زاده اینطوری گفته ”  . من رفتم سر تمرین آقای داداش زاده گفت شما نمیتوانید تمرین كنيد . من گفتم که باشگاه باید رسما و کتبا به من ابلاغ کند که من تمرین نکنم و تا این لحظه هم هیچ نامه ای از سوی باشگاه به من زده نشده و اگر تا یکی دو روز آینده شرایط من معلوم نشود از طریق هیات فوتبال استان مازندران پیگیر کارم در صنعت خواهم بود .
 
 

*** با اين وضعيت ، آینده تیم رو چطور میبینی ؟
امیدوارم هر اتفاقی که میخواهد بیافتد به صلاح تیم شهر و به صلاح فوتبال و ورزش شهر باشد و امیدوارم همه اتفاقات در راستای نتیجه گیری تیم باشد چون بازیکن و مربی وسیله ای هستند برای نجات دادن تیم یک شهر ..
 
 
*** اين روزها خبري از ” نماينده جوان ” شهر نيست ! در اين وضعيت چه انتظاری از آقای دامادی دارید ؟

من فقط اول فصل آقای دامادی را زیارت کردم ! خیلی به ایشان علاقه مند هستم و همه جوره ایشان مورد قبول بودند و همیشه حمایت های خودشان را از تیم صنعت دریغ نکردند, سالهای قبل هم ایشون کمک های مالی قابل توجه ایی به تیم شهرشون کردند امسال هم همینطور و الان من نمیخواهم زیاد وارد مسائل بشوم چون آقای دامادی اين روزها به شدت سرشان شلوغ است ، اما اگر یک مقدار توجه بیشتری به این تیم بکنند متوجه میشوند که حتی از اسم ایشان هم آقای داداش زاده سواستفاده میکنند.

 

 

 *** به نظر شما تیم در لیگ باقي خواهد ماند ؟

تیم ما اول فصل یکی از گزینه های اصلی صعود بود و متاسفم که باید به این سوال شما جواب بدم ! با تمام وجود امیدوارم که تیم به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنه تا اینکه به فکر موندن تیم در لیگ دو باشیم !
 
 
 
*** در آخر اگر صحبت خاصی دارید می شنویم ؟
فقط عاجزانه از مسئولان محترم خواهش میکنم یک مقدار حواسشان بیشتر به این تیم باشد ،‌اتفاقات بدی در بدنه این تیم درحال رخ دادن هست که الان من جرات کردم این صحبت ها را انجام بدم و خیلی از بچه ها این صحبت ها را انجام نمی دهند . وهر کس هر توضیحی از من بخواهد من واقعیت ها را میگویم درمورد این صحبت هایی که کرده ام همه بچه ها شاهد بودند و با سند و مدرک این حرفها را زده ام و این حرف را از خودم در نیاورده ام ، فقط امیدوارم کاری انجام شود که به نفع نعت ساری باشد ..
 
 
 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از نتايج ضعيف تيم فوتبال صنعت جوان ساري، مالك اين باشگاه بالاخره واكنش نشان داده و شنيده هاي اطراف باشگاه به گوش رسيده گه گويا قرار است اين هفته تغييراتي در كادر فني اين تيم صورت گيرد و در اين بين نام شبير لطفي و ابراهيم باقري بيشتر از همه براي حضور در نيمكت سرمربيگري تيم فوتبال صنعت جوان ساري به گوش ميرسد.