میرشاد ماجدی خبر داد:اکبر محمدی مربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران شد

مازند اسپرت ؛سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران از انتخاب اکبر محمدی به عنوان مربی این تیم خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ میرشاد ماجدی در گفتگويي اظهار داشت: طی صحبت هائی که باشگاه با سرمربی تیم داشت، قرار شد برای تقویت کادر فنی یک مربی به این کادر افزوده شود. ماجدی […]

011111مازند اسپرت ؛سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران از انتخاب اکبر محمدی به عنوان مربی این تیم خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ میرشاد ماجدی در گفتگويي اظهار داشت: طی صحبت هائی که باشگاه با سرمربی تیم داشت، قرار شد برای تقویت کادر فنی یک مربی به این کادر افزوده شود.

ماجدی در ادامه افزود: به صلاحدید اکبر میثاقیان، اکبر محمدی به عنوان کمک مربی در خدمت این تیم خواهد بود و این مربی از امروز کار خود را در خونه به خونه آغاز کرده است.

وی ضمن رد گمانه زنی های صورت گرفته در یک رسانه مجازی مبنی بر جایگزینی اکبر محمدی به جای اکبر میثاقیان گفت: وقتی تیم در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و توانست تا اینجای کار رضایت مسئولان باشگاه را جلب کنددلیلی برای تعویض سرمربی تیم وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران اکبر میثاقیان را یکی از مربیان باتجربه و کارنامه دار فوتبال ایران برشمرد وگفت: این تیم کار خود را با اکبر میثاقیان ادامه خواهد داد و بدون شک با ایشان نیز به لیگ برتر نیز صعود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اکبر محمدی فقط برای کمک به اکبر میثاقیان به این مجموعه اضافه شده است و این شایعات بی اساس هیچ تأثیری در روند تیم نخواهد گذاشت.

میرشاد ماجدی در خصوص بازی این هفته خونه به خونه مازندران در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: نگاهی به جایگاه پاس همدان در جدول رده بندی نخواهیم داشت و به مانند سایر دیدارهای تیم با جدّیت و حداکثر آمادگی مقابل همدانی ها صف آرائی خواهیم کرد.

ماجدی در ادامه افزود: برای رسیدن به دو تیم بالای جدول و افزایش فاصله امتیازات خود با تعقیب کنندگان تیم، به سه امتیاز بازی با پاس همدان نیاز شدیدی داریم و بازیکنان تیم تا آخرین لحظه دست از تلاش نخواهند کشید.

سرپرست تیم خونه به خونه مازندران در پایان گفت: این تیم در طی ۱۵ هفته گذشته توانست خود را به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های فوتبال کشور معرفی کند و امیدوارم سایر ارکان فوتبال مازندران نیز در کنار این هواداران دلسوز و عاشق کمک کنند تا با صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر، فوتبال این استان پس از سال ها صاحب سهمیه در این لیگ شود.