سید وحید کاظمی سرداور شد

قضاوت دربی ۱۰۳ به داور مازندرانی رسید

همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، سید وحید کاظمی به عنوان داور دربی ۱۰۳ انتخاب شده و این مسابقه حساس را که در تعیین قهرمان هم می‌تواند نقش داشته باشد، قضاوت خواهد کرد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت به دربی گمانه‌زنی درباره داور این بازی اوج گرفته بود و از روزهای قبل هم گفته می‌شد، سید وحید کاظمی با دریافت مدرک لایسنس VAR شرایط قضاوت این بازی را به دست آورده است. اما سرانجام در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت مانده به سوت آغاز شهرآورد صد و سوم، کمیته داوران برای انتخاب داور به جمع‌بندی رسید.

بنابر انتخاب کمیته داوران و در راس آن خداداد افشاریان، وحید کاظمی به عنوان دربی برگشت لیگ بیست و سوم انتخاب شده است. سید وحید کاظمی درحالی داربی ۱۰۳ تهران را سوت خواهد زد که قبل از کاظمی اشکان خورشیدی دیگر داور مطرح مازندرانی هم دوبار دربی پایتخت را قضاوت کرده است.

سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های سید وحید کاظمی در امر قضاوت شهرآورد پایتخت خواهند بود.دانیال مرادی رئیس مازندرانی دپارتمان داوری هم در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مدارک سه داور شایسته کشورمان در بحث قضاوت با VAR به تایید فدراسیون بین المللی فوتبال رسید.

 به این ترتیب لایسنس بیژن حیدری، پیام حیدری و سید وحید کاظمی هم به عنوان داور زمین VAR مورد تایید فیفا قرار گرفت و صادر شد.