نساجی بازی برده را با تساوی عوض کرد

چیکار کردی آقای رضایی!؟ بچه بازی کار دست نساجی داد!

در حالی که نساجی تا ثانیه‌های پایانی یک بر صفر از نفت آبادان پیش بود، روی یک اشتباه بچه‌گانه دروازه‌بان، دروازه نساجی به شکل عجیبی باز شد تا امتیازات در بین قعرنشینان تقسیم شود.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان و نساجی در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم رفتند.

هر دو تیم که دنبال فاصله گرفتن از قعر جدول بودند، برای کسب پیروزی به میدان آمدند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، حسین سنگرگیر، عرفان قهرمانی، علی یوسف، حسین شنانی (۶۳- فیاض میردورقی)، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، میثم تهی‌دست، محمدصادق بارانی (۷۷- رضا امانی نژاد)، امیرمحمد پناهی (۴۶- فرشاد محمدی مهر)، طالب ریکانی (۷۰- امین معیبدنژاد)

ترکیب نساجی نساجی مازندران:

علیرضا رضایی، امیر مهدی جان ملکی، امیر محمد هوشمند، صابر حردانی (۸۲- آریا برزگر (۹۰-مهرداد عبدی)، سعید آقایی (۴۶- سعید بیگی)، حسین زامهران، محمود قایدرحمتی، منصور باقری، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

نساجی در این دیدار، بازی را خوب شروع کرد و سرعت بازی در نیمه اول در اختیار نساجی بود تا اینکه تلاش نساجی در دقایق پایانی بازی جواب داد.

در دقیقه ۴۲ ارسال منصور باقری روی دروازه صنعت توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد و شوت مهاجم نساجی با برخورد به عرفان قهرمانی به گل اول نساجی تبدیل شد.

در نیمه دوم اما آبادانی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کردند اما نساجی‌چی‌ها تا دقایق پایانی نتیجه بازی را حفظ کردند.

درحالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، اشتباه بچه‌گانه سنگربان نساجی رویای پیروزی نساجی در این دیدار را بر باد داد.

در دقیقه ۴+۹۰ ارسال روی دروازه نساجی با اشتباه عجیب علیرضا رضایی همراه شد و در دقایق پایانی دروازه نساجی باز شد، در حالی که رضایی می‌توانست توپ را به سادگی در اختیار بگیرد اقدام به استپ سینه کرد اما توپ از بین پاهای او عبور کرد و دروازه نساجی باز شد.

بعد این گل جو کنار زمین هم برهم خورد و ساکت الهامی‌ هم که شدیدا از این گل بچه‌گانه شاکی بود، کنترل خودش را از دست داد و با اعتراضات شدید داوری با کارت قرمز داور همراه شد.

دقایق پایانی مسابقه بازیکنان و کاردفنی دو تیم درگیری نسبتا شدیدی با هم پیدا کردند و برای دقایقی بازی با حاشیه پیش رفت.

با این نتیجه تغییری در جایگاه نساجی و نفت صورت نگرفت و هردو تیم همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و همچنان در مرز سقوط هستند.