حالا وقت سید وحید است ..

احتمال قضاوت داور مازندرانی در دربی پایتخت

دیدار برگشت تیم‌های استقلال پرسپولیس ۲۳ آذر یک روز بعد از چهارشنبه سوری در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و زمزمه‌ها از حضور یک داور مازندرانی برای قضاوت این دیدار است.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛پیام حیدری، بیژن حیدری و وحید کاظمی که به تازگی در دوره دریافت لایسنس VAR در تاجیکستان شرکت کرده بودند و از آنها برای قضاوت دربی ۱۰۳ نام برده می‌شود، در این هفته قضاوت ندارند.

حسن اکرمی، امیر عرب‌براقی و مرتضی منصوریان هم سه داور دیگری که مجوز VAR دارند نیز در این هفته قضاوت نخواهند داشت و این موضوع سبب شد تا شک‌ها به واقعیت تبدیل گردد.

با اعلام رسمی رئیس کمیته داوران مهسا قربانی برای اولین بار در لیگ ایران به عنوان یکی از داوران اتاق VAR مشخص شده است.

اما در بین این اسامی نامبرده شده احتمال حصور سید وحید کاظمی بعنوان داور وسط خیلی بیشتر از سایر نفرات است. خبرهای رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال، حاکی از آن است که داور دربی به احتمال قوی سید وحید کاظمی خواهد بود. این داور به تازگی با حضور در تاجیکستان مجوز قضاوت در بازی‌هایی که با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود را دریافت کرده است و یکی دو سال است که در صف قضاوت دربی قرار دارد و جزو داوران الیت است.

حالا باید صبر کرد و دید که کمیته داوران چه زمانی داور دربی پایتخت را رونمایی خواهد کرد.

قبلا هم اشکان خورشیدی بعنوان یک مازندرانی دربی را قضاوت کرد و سید وحید کاظمی نیز در یکی دو دربی بعنوان داور کمک حضور داشت.

به گزارش مازنداسپرت، بازی رفت دو تیم را موعود بنیادی فر سوت زد.