با حضور آیت الله محمدی لائینی

هدایای رهبری به قهرمانان مازندرانی رسید + عکس

مراسم اهدا هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و جمعی مدیران استانی، قهرمانان و ورزشکاران و جمعی از مدیران و روسای ورزشی در ساری برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مراسم اهدا هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و جمعی مدیران استانی، قهرمانان و ورزشکاران و جمعی از مدیران و روسای ورزشی در ساری برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم اهدا هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: در طول این مدت، سعی کردیم رسم جوانمردی را با دو بال راستگویی و صداقت اجرا کنیم.

وی از افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی تقدیر کرد و گفت: در مسابقات اخیر، کوچکترین شهرستان ما به اندازه یک استان مدال آورده است در واقع ما ۲۷ کشور آسیایی را پشت سر گذاشتیم.

رجبی بیان داشت: ورزشکاران مازندرانی با کسب یک چهارم مدال‌های کاروان ایران شامل سه طلای انفرادی و یک طلای تیمی، هفت نقره و ۲ برنز از بازی‌های آسیایی هانگژو، این استان را در صدر استان‌های مدال‌آور کشور از المپیک آسیایی ۲۰۲۲ قرار دادند.

وی ادامه داد: سهم ورزش مازندران از افتخارآفرینی برای ایران در این رقابت‌ها نیز مانند سال‌های اخیر قابل توجه بود. حدود ۸۰ ورزشکار مازندرانی در ۲۱ رشته شانس کسب مدال از این رقابت‌ها را داشتند که ۱۶ نفر از این تعداد با دست پر از چین به کشور بازگشتند و یک مدال المپیک آسیایی به تابلو افتخارات خود افزودند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از حمایت صد در صدی از قهرمانان مازندرانی خبر داد و گفت: جهت حمایت از ورزشکاران برخی از سالن های ورزشی را از طریق ماده ۷۷ و ماده ۸۸ در اختیار ورزشکاران و قهرمانان قرار خواهیم داد تا شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این عزیزان باشیم.

 

رجبی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران مازندرانی در برابر رژیم کودک کش اسرائیل بازی نکرده اند، افزود: ۵ هزار شهید ورزشکار در کشور داریم که ۱۲۵۰ نفر این شهدای گرانقدر برای استان مازندران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان تاکید داشت: برای پیشرفت هرچه بیشتر ورزش مازندران نیاز به حمایت همه شما عزیزان داریم.

نماینده ولی فقیه : مازندران در حوزه ورزش به اندازه یک کشور است! 

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مراسم اهدا هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: از افتخار آفرینان مازندرانی در حوزه ورزش که ورزش را با ارزش آمیخته کرده اند تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: این هنر ورزشکاران ماست که به دنیا نشان دادند که می‌توانند هم قهرمان ارزشی باشند هم ورزشی!

نماینده ولی فقیه ادامه داد: مازندران در حوزه ورزش خودش یک کشور است و از قهرمانان زیادی بهره می‌برد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه یکی از بهترین مصارف ثلث شرعی همین ورزش است، خاطرنشان کرد: از اینکه نسل جوان و نوجوان ما به مسئله ورزش توجه میکند و این همه استعداد وجود دارد بسیار ممنونم. از اینکه بعد از انقلاب این همه پیشرفت در حوزه ورزش ایجاد شد از همه سپاسگزارم.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از مدال‌آوران ، ورزش را نوعی عبادت توصیف کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان مازندران استعداد بالایی در ورزش قهرمانی دارد و معتقدم این استان همانند کشاورزی در ورزش قهرمانی هم آبروی کشور است.

وی با بیان اینکه وزیران ورزش و جهاد کشاورزی باید از استان مازندران باشند، چراکه این خطه قطب فعالیت‌های این دو بخش در سطح ملی محسوب می‌شود، افزود: از مجموعه شهدای استان یکهزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار هستند و این در آمیختگی ورزش و ارزش فرصتی استثنایی برای ترویج فرهنگ ایران اسلامی است.

به گزارش مازنداسپرت؛ حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمد هادی ساروی، رزا ابراهیمی، مرتضی مهرزاد و جمعی دیگر از قهرمانان صاحب نام ورزش مازندران که در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو مدال کسب کردند در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹