هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان/حاج حسنی ها همچنان پیشتاز + سایر نتایج

هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد که در این روز تیم ها در شهرهای مختلف استان به مصاف حریفانشان رفتند . روز پنجشنبه تیم صدرنشین رستوران حاج حسن در […]

futsal4هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد که در این روز تیم ها در شهرهای مختلف استان به مصاف حریفانشان رفتند .

روز پنجشنبه تیم صدرنشین رستوران حاج حسن در دیداری خارج از خانه برابر مرزن قزل مرزن آباد قرار گرفت که در پایان موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد تا همچنان شاگردان رامین طالبی جوان صدرنشین لیگ باشند .

در روز جمعه هم دیدار تیم های زرین ذغالچال ساری و شهرداری کوهی خیل با تساوی دو دو به پایان رسید و همچنین دیدار تیم های سنگ فروشی مکلشاه آمل و شهرداری هادیشهر با نتیجه تساوی سه سه به پایان رسید .

شهید آزادیان نوشهر در دیدار پرگل موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ پرسپولیس دارابکلا را با شکست بدرقه کند .

میثاق ساری در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ سامسونگ رامسر را شکست دهد و در دیدار پایانی تیم های شهرند سورک و شاهد اسلام اباد ه مصاف هم رفتند که در پایان تیم سورک موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دهد.

 

نتیجه کامل مسابقات لیگ برتر فوتسال مازندران درهفته پانزدهم :

زرین ذغالچال ساری ۲ شهرداری کوهی خیل۲
مرزن قزل مرزن آباد ۳ رستوران حاج حسن ۴
سنگ فروشی مکلشاه آمل ۳ شهرداری هادیشهر۳
شهید ازادیان نوشهر۶ پرسپولیس دارابکلا۲
میثاق ساری ۳سامسونگ رامسر ۲
شهرند سورک ۱ شاهد اسلام اباد ۰

به گزارش مازند اسپرت ؛ دیدار تیمهای شهید اسدی جویبار والمپیک کلاردشت برگزار نگردید.