لیگ قهرمانان آسیا؛

استقبال جالب ازبک‌ها و تمرین شبانه نساجی درنوبهار+عکس

تیم فوتبال نساجی مازندران بلافاصله بعد از اینکه به کشور ازبکستان رسید با استقبال جالب همراه شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از آنکه در هفته نخست موفق شد بمبئی سیتی را در هند شکست دهد در هفته دوم مطابق انتظار مغلوب الهلال عربستان تن به شکست داد تا مسیر صعود این تیم به مرحله حذفی ناهموار شود.

در مقابل نوبهار ازبکستان که توانسته بود در نخستین بازی در خانه الهلال این تیم را متوقف کند و یک امتیاز بگیرد در دومین بازی برابر نماینده هند به برتری رسید تا همانند الهلال چهار امتیازی باشد و برای صعود به مرحله بعد به دنبال امتیازات کامل این دیدار خانگی باشد.

 

اما نساجی برای دیدار با نوبهار روز گذشته وارد ازبکستان شد. حضور نساجی در فرودگاه ازبکستان با یک سورپرایز ویژه همراه شد. گروه استقبال ازبک‌ها گروهی جالبی بود که مورد توجه همگان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

گروه استقبال کننده با سر دادن نام نساجی جو جالبی را ایجاد کردند.

تمرین تیم فوتبال نساجی ایران هم بلافاصله بعد حضور نساجی در ازبکستان از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی در زمین شماره دو ورزشگاه شهر نمنگان شب گذشته برگزار شد.

اما نشست خبری سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران پیش از بازی مقابل نوبهار ازبکستان امروز ساعت ۱۹ به‌وقت محلی در شهر نمنگان برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی بازی نساجی ایران و نوبهار ازبکستان برگزار شد

نشست هماهنگی دیدار نساجی ایران و نوبهار ازبکستان با حضور نماینده AFC، مسئولان برگزاری مسابقه، فرهاد کوچکزاده مدیر تیم و میثم رحمانی مدیاآفیسر نساجی و نمایندگان باشگاه ازبکستانی در شهر نمنگان برگزار شد و مقررات مربوط به این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

نساجی در این بازی یکدست سفید و نوبهار آبی می‌پوشد.

همچنین آخرین جلسه تمرین نساجی‌چی‌ها در ازبکستان از ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت محلی برگزار خواهد شد.