با اعزام هواداران به تهران/خونه به خونه مازندران در دیدار با پیکان تنها نخواهد بود

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف پیکان صدرنشین برود.   به گزارش مازند اسپرت، فوتبال دوستان مازندرانی در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان انتظار پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان را داشتند تا فاصله این تیم با […]

khoonehتیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف پیکان صدرنشین برود.

 

به گزارش مازند اسپرت، فوتبال دوستان مازندرانی در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان انتظار پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان را داشتند تا فاصله این تیم با تیم های صدرنشین رقابت ها بیش از پیش کمتر شود.

نکته جالب اینجاست که در هفته گذشته تمام تیم های بالای جدولی به مانند خونه به خونه به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند تا داغ از دست رفتن این دو امتیاز بیشتر روی دل خونه به خونه و هوادارانش بنشیند.

اما حرکت جالب باشگاه خونه به خونه و عزم هواداران این تیم حاکی از آن دارد که این تیم قصد دارد در دیدار این هفته خود مقابل پیکان تهران، هم تساوی خانگی هفته گذشته خود را جبران کند و هم در یک قدمی پیکان صدرنشین قرار گیرد.

به همین منظور این باشگاه با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس قصد دارد ۲۰۰ تن از هواداران خود را روز دوشنبه راهی ورزشگاه شهر قدس تهران کند تا به حمایت از میثاقیان و شاگردانش بپردازند.

البته در کنار این تعداد از هواداران خونه به خونه باید هوادارانی که با اتومبیل شخصی روانه پایتخت می شوند و همچنین مازندرانی های مقیم تهران را نیز بیافزاییم.

گفتنی است، خونه به خونه علیرغم اولین حضورش در لیگ دسته اول فوتبال کشور توانست هواداران زیادی را به ورزشگاه هفت تیر بابل بکشاند تا این تیم را در کنار تیم هائی مانند نساجی، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان وهمچنین خیبر و داماش و شهرداری اردبیل به یکی از تیم های پرهوادار لیگ یک تبدیل کند.

به گزارش مازند اسپرت،تیم خونه به خونه تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۲۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد و پیکان تهران نیز با ۲۹ امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفته است.