اصحاب رسانه مازندران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کردند + گزارش تصویری

جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به همت انجمن صنفی رسانه های مجازی استان صبح امروز از  نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در محل مصلای بزرگ تهران دیدن کردند.   به گزارشمازند اسپرت ، هیئت خبرنگاران مرکز، شرق و غرب مازندران صبح دیروز به همت انجمن صنفی رسانه های مجازی استان جهت بازدید […]

52525277777جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به همت انجمن صنفی رسانه های مجازی استان صبح امروز از  نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در محل مصلای بزرگ تهران دیدن کردند.

 

به گزارشمازند اسپرت ، هیئت خبرنگاران مرکز، شرق و غرب مازندران صبح دیروز به همت انجمن صنفی رسانه های مجازی استان جهت بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای تهران حضور یافتند.

فعالان رسانه ای مازندران در بدو ورود به نمایشگاه ، از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز دیدن کردند.

این هیئت رسانه ای بازدید خود را از نمایشگاه تا بعد از ظهر ادامه دادند و ظهر روز چهارشنبه با مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی رسانه های استان نشست صمیمی داشتند.

بازدید هیئت رسانه ای مازندران از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل خانه مطبوعات و تعدادی از مدیران مسئول و سردبیران رسانه های محلی و مجازی استان صورت گرفت.

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13