مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال چالوس خبر داد

دوئل ملی‌پوشان چهار هزار نفر را به سالن کشاند!

فینال جام رمضان چالوس با حضور چهار هزار نفر تماشاگر برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛ فینال جام رمضان چالوس با حضور چهار هزار نفر تماشاگر برگزار شد.

دیدار نهایی جام رمضان ۱۴۰۲ شهرستان چالوس در حالی بین دو تیم زنده‌یاد مختاری و مبلمان عاشوری‌زاده برگزار شد که پیش از آن دیدار رده بندی صورت گرفت و یک ساعت قبل از آغاز این دیدار به دلیل پرشدن ظرفیت سالن، درب‌ها بسته شد. جام رمضان شهرستان چالوس امسال کاملا متفاوت تر از سال های گذشته بود.

 

امسال شاهد حضور ملی‌پوشان در این دو تیم بودیم. به قدری این مسابقات جذابیت داشت که هواداران از شهرستان های اطراف برای تماشای دیدارها راهی سالن شهدای چالوس می‌شدند.

اسماعیل بابائی دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس در رابطه با حضور ملی پوشان در جام رمضان گفت: در مراحل حذفی با حضور بازیکنان ملی‌پوش شاهد انجام بازی های باکیفیت بودیم. مهدی کریمی پس از اتمام اردوی تیم ملی و انجام دو بازی برابر ازبکستان مستقیما راهی چالوس شد و در دیدارهای نیمه نهایی و فینال حضور پیدا کرد و پایش به گلزنی نیز باز شد.

 

وی ادامه داد: سینا پرکاس دروازه‌بان تیم ملی نیز در این بازی ها نمایش درخشانی از خود به جای گذاشت. در شب پایانی واکنش‌های او تمام تماشاگران را به وجد آورد و شبی خاطره انگیز رقم زد. در دیدار فینال بازیکنان باسابقه‌ای مانند سامان قزوینی‌پور، پژمان بهادیوند، کیانوش شیرپور، سعید بلباسی و رضا سپندار (که سال قبل لژیونر فوتسال ایران محسوب می‌شد) بازی کردند.

او افزود: حضور چنین بازیکنان باکیفیتی منجربه کشاندن چهار هزار نفر در شب پایانی شد و سالن چهارهزار نفری شهدای چالوس جای سوزن انداختن نبود. این شب به قدری جذاب بود که محمد دایی مربی سابق پرسپولیس و مهدی اسدشیر ستاره جوان تیم ملی فوتسال (در حالی که او در تیمی عضویت نداشته) را به سالن مسابقات کشاند.

 

در آخر گفت: تقابل دو تیم در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی کشیده شود. یاران مهدی کریمی در تیم زنده‌یاد مختاری موفق شدند با برتری ۵ بر ۴ یاران سینا پرکاس را شکست دهند. پرکاس در ضربات پنالتی یک توپ را مهار کرد و در جریان بازی نیز خوش درخشید. مهدی کریمی و یارانش توانستند قهرمان شوند و جایزه ۵۰ میلیون تومانی تیم اول را از آن خود کنند. تیم دوم و سوم به ترتیب هر کدام ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.