انتقاد کارشناس فوتبال از عملکرد نساجی در لیگ برتر

جعفری: نساجی موش آزمایشگاهی نیست آقای مطهری!!

مرتضی جعفری کارشناس فوتبال گفت: مازندران و نساجی موش آزمایشگاهی نیست که کسی بخواهد امروز با نردبان نساجی بالا برود.

مرتضی جعفری کارشناس فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران با انتقاد از عملکرد ضعیف کادر فنی نساجی در کسب نتایج در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: مگر در فوتبال مازندران قحط الرجال است که از افراد غیر بومی کار نابلد در تیم بزرگ نساجی استفاده می شود!؟

وی با بیان اینکه با مربیان مازندرانی برای نساجی نتایج بهتری کسب می‌شد، افزود: این همه بازی و این همه عملکرد بد! فاجعه تاکتیکی! اینبار تقصیر کیست!؟ یک روز پیراهن نساجی برای بعضی ها گشاد می شود، یک روز سرپرست غیر حرفه ای می شود و یک روز تماشاگرنماها ..! آقای سرمربی اینبار کاملا اشتباه از سمت شما و ضعف تاکتیکی و عدم مسئولیت پذیری و نابلدی در جذب بازیکن های کلیدی است ..!

جعفری ادامه داد: مازندران و نساجی موش آزمایشگاهی نیست که کسی بخواهد امروز با نردبان نساجی بالا برود.

وی افزود: چرا بهترین بازیکن از تیم کنار گذاشته می شود!؟ بازیکنی مثل اکبر صادقی که زمانی که تیم پایین جدول بود به کمک نساجی آمده امروز ضعف تاکتیکی به گردن اینو آن انداخته می شود!

جعفری ضمن انتقاد از عملکرد مطهری، ادامه داد: اگر تاکتیک شما درست بود باید نتیجه میگرفتید. تغییرات شما باید جواب میداد. حالا که اشتباه کردید بیرحمت به دوران کمک مربی بودن برگردید شاید مثمر ثمر باشید.

این کارشناس خواستار تغییر در کادر فنی نساجی شد و بیان کرد: امروز اگر با استعفا همچین مربی ای موافقت نگردد، یعنی آقایان دلسوز نساجی نیستند! یعنی آقایان مازندرانی نیستند!

وی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های مالک باشگاه افزود: رضا حداد از ساری برای سربلندی فوتبال مازندران در قائمشهر هزینه می‌کند چون نساجی مازندران است. بهتره ما هم یک مربی تربیت کنیم که به کار فوتبال مازندران بیاید نه اینکه آزمون و خطاهای بعضی افراد باشیم.

 

جعفری گفت: یک سوال از آقایان مسئول نساجی! بازدهی باشگاه و تربیت بازیکنان مازندرانی آیا در فکر شما هست ؟؟ بهتر است با میدان دادن به جوانان مازندرانی به فکر آینده نساجی باشید.

 

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش خواستار استفاده از مربیان بومی شد و افزود: اگر قرار بود ما آزمون خطا باشیم بهتر است برای یک مربی مازندرانی هزینه کنیم و وقت بگذاریم و بدانیم اگر هم هزینه شد و وقت گذاشتیم برای مربی مازندرانی گذاشتیم!

این کارشناس افزود: به جوانان مازندرانی که بها داده نمی‌شود ،تماشاگران نساجی که شدن تماشاگر نما، سرپرست زحمت کش که شده غیر حرفه ای، پیراهن نساجی که به تن بعضی ها گشاده! خب آقای مطهری بفرمایید نساجی را انتقال بدهید تهران و خیال همه را راحت کنید…! اگر میبینید کسی به شما چیزی نمیگویید به حساب میهمان نوازی ما مازندرانی ها بگذارید، وگرنه در هر تیم لیگ برتری یک کاپیتان مازندرانی وجود دارد..!

وی ادامه داد: آقایان ابراهیم تقی پور ، رضا تقوی، رحمان رضایی ، شبیر لطفی، محمود فکری، اسماعیل اسماعیلی، تقصیر شماهاست که قویتر نشدید که یک کمک مربی سابق برای ما تعیین تکلیف کند!

جعفری افزود: بعد از فوت خدا بیامرز نادر دست نشان آیا علاقه ای به تربیت یک سرمربی مازندرانی هست!؟ آیا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام هست یا نه ؟؟