لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال پیشکسوتان در مازندران قرعه کشی شد

مدیرعامل انجمن پیشکوستان فوتبال مازندران از برگزاری لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال پیشکوستان در مازندران خبر داد.


به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهرداد عاشوری مدیرعامل انجمن پیشکسوتان استان مازندران در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات پیشکسوتان فوتبال مازندران، در دو رده لیگ‌ یک و لیگ برتر با حضور پیشکسوتان کلیه شهرهای استان ، انجام خواهد شد.

وی از قرعه کشی لیگ برتر و لیگ یک خبر داد و بیان داشت: کلیه هزینه‌های برگزاری این مسابقات، به عهده انجمن پیشکسوتان و تیم‌های شرکت کننده است و جوایز نفیسی هم تا سقف ۵۰ میلیون تومان، برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل انجمن پیشکسوتان استان مازندران از نامگذاری این مسابقات گفت و افزود: لیگ پیشکسوتان استان مازندران برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تخت عنوان «جام یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران» نامگذاری شده است و تمامی مسابقات را به یاد شهدای عزیز برگزار خواهیم کرد.

 

عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند فوتبال استان هستند و برگزاری این مسابقات به نوعی تقدیر از زحمات چندین ساله این عزیزان است تا نام و یاد این عزیزان در ذهن‌ها باقی بماند و جوانان هم از حضور این موسپیدان الگو بگیرند.

گفتنیست؛ انجمن پیشکوستان فوتبال استان مازندران با حضور مهندس بهروان پدر معنوی فوتبال استان و حاج رحیم دست‌نشان به انجمنی قوی و قدرتمند در استان و حتی کشور بدل شده است و قطعا در آینده اقدامات تأثیرگذاری در فوتبال مازندران خواهند گذاشت.