همه ما فوتبالی‌ها دغدغه‌های داوری داریم/ از بازی در قائم‌شهر خوشحالیم!

کمک مربی تیم مس کرمان مربی تیم مس کرمان درباره آقای فغانی و گروه‌شان، گفت: این گروه خیلی باتجربه هستند و خیلی خوشحالیم که در واقع شاهد داوری ایشان خواهیم بود؛ همه ما فوتبالی‌ها دغدغه‌های داوری داریم و با آن مواجه بودیم مطمئن هستم آقایان سیف‌الله‌پور و مطهری به‌عنوان سرمربی نساجی مطمئنا به‌دنبال این هستند بازی با سلامت و کمترین ضریب اشتباه داوری جلو برود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرتا منهاجی کمک مربی تیم مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و مس کرمان از هفته پنجم لیگ باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: پیش از این افتخار خدمت در استان مازندران را داشتم.

وی با اشاره به نقطه اشتراک مس کرمان و نساجی مازندران، افزود: باید بگوییم خدمات نادر دست‌نشان فراموش‌نشدنی است.

کمک مربی تیم مس کرمان با بیان اینکه سال گذشته جام حذفی هم با تیم نساجی بازی کردیم، تصریح کرد: تک تک بازی این تیم را بررسی کردیم که فکر می‌کنیم دو تیم بعد از چهار بازی شناخت کافی نسبت به هم دارند.

منهاجی گفت: به خاطر نوع بازی دو تیم، دو مربی جوان و آینده‌دار و فضای فوق‌العاده استادیوم قطعا بازی خوبی را پیش‌رو داریم و شاهد لحظه‌های زیبایی خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه در این بازی محروم نداریم، افزود: درباره مصدوم متاسفانه از ابتدای فصل دو نفر از بازیکنان را از دست دادیم و اخیرا در گروه‌مان یکی از بازیکنان کسالتی داشت و همراه با تیم نیامد؛ در مجموع سه مصدوم این چنینی در خط دفاع و یکی از هافبک‌ها داریم.

کمک مربی تیم مس کرمان درباره تیم نساجی، بیان کرد: همیشه آن روی سکو روی ذهن ما است و حرارتی که در بازی می‌آورد من به شخصه خوشحالم که تماشاچی‌ها حضور دارند امیدواریم تماشاچی‌ها حضور داشته باشند و شرایط حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود و حرارت فوتبال ازطریق تماشاچیان حس شود.

منهاجی با اشاره به اینکه خوشحالیم استادیوم شهر افتتاح شده است، یادآور شد: امیدواریم شرایط استادیوم به شکلی جلو برود شرایط میزبانی سال آینده را پیدا کند.

وی با اعلام اینکه در کرمان شرایط حضور تماشاچی و بانوان در استادیوم فراهم شود، افزود: چند بحث فنی است که امیدواریم شرایط حضور بانوان هم فراهم شود.

کمک مربی تیم مس کرمان درباره آقای فغانی و گروه‌شان، گفت: این گروه خیلی باتجربه هستند و خیلی خوشحالیم که در واقع شاهد داوری ایشان خواهیم بود؛ همه ما فوتبالی‌ها دغدغه‌های داوری داریم و با آن مواجه بودیم مطمئن هستم آقایان سیف‌الله‌پور و مطهری به‌عنوان سرمربی نساجی مطمئنا به‌دنبال این هستند بازی با سلامت و کمترین ضریب اشتباه داوری جلو برود.

منهاجی ادامه داد: انتخاب این گروه داوری از دغدغه‌های هر دوطرف را برطرف می‌کند، ما هم شاهد بودیم داوری مشکلاتی را برای برخی تیم‌ها داشت؛ نگرانی‌های خودمان را داریم و نگرانی‌های شما را درک می‌کنیم و فکر می‌کنیم تا جای ممکن امنیت خاطر را برای هر دو تیم با این انتخاب برقرار کردند و خوشحال هستیم.

وی بیان کرد: باتوجه به فلسفه‌ای که سرمربی و باشگاه دارد انتخاب ما در گزینش بازیکنان پای‌بندی به محصول باشگاه و بازیکنانی که در لیگ یک زحمت کشیدند؛ به‌عنوان نمونه در دو بازی گذشته با استقلال در ترکیب اولیه ۸ بازیکن، مقابل گل گهر ۹ بازیکن دقیقا بازیکنان سال گذشته و از بین آنان ۷ نفر از آکادمی باشگاه بودند.

 کمک مربی تیم مس کرمان با اشاره به تغییر سطح بازی‌ها، گفت: استفاده از جوانان شرایط خاص را دارد گاهی شرایط سخت می‌شود اما باتوجه به امید به آینده این هزینه را سرمربی تقبل کردند تا شاهد رشدشان باشیم.

منهاجی خاطرنشان کرد: ما ۶ گل خوردیم که قطعا سه گل مستقیما بحث تجربه بوده که انشالله تلاش می‌کنیم به سطح بالاتر برسیم.