تکلیف مسئول بانوان اداره ورزش را مشخص کنید / این سه گزینه کاربلد !

حدود ۵ ماهی است که بعد از فرج پور اداره کل ورزش و جوانان مازندران مسئولی در بخش بانوان ندارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حدود ۵ ماهی است که بعد از فرج پور اداره کل ورزش و جوانان مازندران مسئولی در بخش بانوان ندارد. اما بعد از نقدهای فراوان از طریق این رسانه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دست به کار شد و قصد دارد برای این بخش مهم که اتفاقا قهرمانان و ورزشکاران و جامعه آماری بالایی هم دارد را سر و سامان ببخشد.

بخش بانوانی که باید مسئول داشته باشد تا قهرمانان و ورزشکاران خانم دغدغه های خودشان را با این بخش مطرح کنند.

این بخش که تاکنون و در دورانی که مسئولی نداشت، زیر نظر فاطمه حیدری کارشناس خبره گروه توسعه ورزش بانوان هدایت و مدیریت میشد، حالا شنیده شده قرار است از بین سه گزینه یک نفر بعنوان مسئول انتخاب گردد.

کاندید اولی که مدیرکل ورزش و جوانان مشخص کرده، فاطمه حیدری ای است که سالها در این بخش زحمات زیادی برای ورزش مازندران و مخصوصا در حوزه بانوان کشیده و با سال ها سابقه درخشان در اداره کل ورزش و جوانان مازندران شایستگی این را دارد که بعنوان مسئول در این بخش به فعالیتش ادامه دهد. همانگونه که در این سالها و در این مدت ۵ ماهه مسئولیت این بخش مهم را بر دوش کشیده بود. حیدری پخته و باتجربه است و قطعا میتواند گزینه خوبی برای این بخش باشد.

اما فاطمه بیرقدار دومین گزینه ای است که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به آن برای تصدی این سمت مهم فکر میکند تا در صورت عدم انتخاب حیدری، او را در این سمت بعنوان مسئول انتخاب کند. بیرقدار هم از نیروهای قوی و با تجربه ورزش مازندران است که سال ها در امور باشگاه ها در اداره ورزش ساری و در اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مهره های کلیدی ورزش مازندران بوده است و او هم میتواند در این بخش موفق باشد.

اما گزینه سوم منیره موسوی جوان است که رنگرز با انتخابش میتواند به جوانگرایی در ورزش تداوم ببخشد. جوانی که در اوج جوانی از تجربه بالایی برخوردار است و سال ها در ورزش مازندران در بخش های مختلف حضوری موفق داشته است. موسوی در حال حاضر مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان است و در بخش های قبلی هم با حضوری موفق باعث پیشرفت شده بود. موسوی جوان هم اگر حمایت شود، میتواند در این سمت مهم موفق باشد.

ورزش بانوان مازندران در طول این سالها پیشرفت چشمگیری داشته است و قطعا در این بخش مهم باید حساسیت های آقای مدیرکل بیشتر و بیشتر شود و با انتخابی صحیح، به پیشرفت ورزش بانوان تداوم بخشد.

ورزش مازندران چشم انتظار انتخاب گزینه ای با سابقه و با تجربه است و باید دید رنگرز از بین این سه گزینه چه انتخابی خواهد داشت!