چالش جدید مهدی رنجبر با گلفام لیتکوه / عزم جدی رنجبر و فلاح برای پیشرفت والیبال

شهر آمل مرکز والیبال استان مازندران و حتی کشور است و حالا این روزها مهدی رنجبر ستاره سال های نچندان دور والیبال با گلفام لیتکوه این شهر را به لیگ کشور برده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خبری خوش این روزها والیبال استان مازندران و شهر آمل را امیدوار کرده است. شهر آمل که مرکز والیبال استان مازندران و حتی کشور است، حالا این روزها با مهدی رنجبر ستاره سال های نچندان دور والیبال کشور دست به اقدامی جالب زده است.

مهدی رنجبر و مهندس فلاح دو یار دیرین حالا با گلفام لیتکوه به لیگ والیبال کشور آمدند تا اینبار رنجبر را در قامت سرمربی ببینیم. ستاره سال های نچندان دور والیبال با گلفام لیتکوه سهمیه لیگ کشور را برای علاقمندان به والیبال تهیه کردند تا امسال آمل یک تیم قدرتمند در این رقابت ها داشته باشد.

 

والیبال دوستان آماده باشند و بزودی تمرینات و حتی تست گیری های گلفام لیتکوه زیر نظر مهدی رنجبر و تیم قدرتمند مدیریتی این باشگاه آغاز خواهد شد تا نماینده شایسته ای برای استان مازندران و شهر آمل در رقابت های لیگ کشور باشند.

قطعا در آینده از گلفام لیتکوه، مهدی رنجبر و مهندس فلاح و این تیم قدرتمند و آینده دار بیشتر و بیشتر خواهیم شنید. منتظر خبرهای خوش از گلفام لیتکوه آمل در لیگ والیبال کشور و درخشش این تیم خواهیم ماند.