درخشش قایقرانان مازنی در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا

قایقرانان مازندرانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی موفق شدند با درخشش خود صاحب دو نشان طلا و یک برنز شدند.   به گزارش مازنداسپرت :دراین مسابقات که از ۱۳ تا ۱۶ آبان در شهر پالمبانگ اندونزی برگزار شد ، محمدنبی رضایی در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با نمایندگان […]

25قایقرانان مازندرانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی موفق شدند با درخشش خود صاحب دو نشان طلا و یک برنز شدند.

 

به گزارش مازنداسپرت :دراین مسابقات که از ۱۳ تا ۱۶ آبان در شهر پالمبانگ اندونزی برگزار شد ، محمدنبی رضایی در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با نمایندگان کشورهای تایلند، تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، هند، اندونزی و چین تایپه رو به رو شد و با زمان ۴:۲۰٫۸۷۳ دقیقه مدال طلا را برگردن آویخت.

در این ماده پارو زنان کشورهای قزاقستان و ژاپن در مکان های دوم و سوم ایستادند. وی در کانوی تک نفره مردان جوانان با حریفانی از قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، تایلند، ژاپن، فیلیپین، ازبکستان و هند مسابقه داد و با زمان ۴۵٫۷۷۵ ثانیه ششم شد. قایقرانان تاجیکستان، قزاقستان و ژاپن در این ماده روی سکو قرار گرفتند.

امین بوداغی به همراه علی آقامیرزایی، بابک دربان و فرزین اسدی، در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان با حریفانی از چین تایپه، سنگاپور، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان، هند و قرقیزستان به رقابت پرداختند و در پایان با زمان ۳:۰۶٫۴۸۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کردند. قایقرانان قزاقستان و ازبکستان نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

امین بوداغی و علی آقامیرزایی که در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان رقبایی از سنگاپور، چین، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، کره و اندونزی را در پیش رو داشتند؛ در این مسابقه با زمان ۳:۲۶٫۶۴۳ دقیقه پس از قایقرانان قزاقستان و ازبکستان مدال برنز را برگردن آویختند.

گفتنی است؛ ایمان پورعزیز هم از بابلسر به عنوان مربی رشته کانو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آب های آرام آسیا حضور داشت.