بزرگان باید بزرگی کنند / ورزشکاران نباید پشت یک تفکر قرار بگیرند!

پیشکسوت والیبال استان مازندران می گوید : ورزشکاران نباید پشت تفکرات یک جریان قرار بگیرند بزرگان شهر باید موجب همدلی و وحدت شوند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسلم یحیی پور در گفتگو با روابط عمومی با بیان اینکه رئیس جدید هیات والیبال مازندران جوان با انگیزه ای است،بیان کرد : درست است که ایشان جوان است اما در همین پانزده ماه نشان داد که بسیار با برنامه وارد شد و توان مدیریت در والیبال مازندران را دارد.

وی تصریح کرد : در حال حاضر وحدت و همدلی خوبی در والیبال استان حاکم است و روند رو به رشدی که در دوران ریاست میلاد تقوی شاهد بودیم این روند ادامه دارد.

پیشکسوت والیبال استان مازندران با اشاره به حواشی اخیر والیبال مازندران ، افزود : اطلاعات زیادی در این رابطه ندارم اما رئیس هیات والیبال مازندران این حق را دارد تا با گروهی که میتواند کار کند ، حالا ایشان نمی تواند برای توسعه والیبال در بابلسر با یک شخص کار کند باید بزرگان شهر و کسانی که خاک خورده ورزش هستند برای جوانان این شهر به جای دامن زدن به تنش ها به میدان بیایند و کمک کنند.

مسلم یحیی پور اضافه کرد: شهرستان بابلسر از گذشته در والیبال حرف های زیادی برای گفتن داشت و هنوز هم دارد، بزرگانی زیادی همانند استاد قاسمی در والیبال بودند و هستند که بنده با این سابقه به وجود ایشان افتخار می کنم .

وی از بزرگان والیبال استان در خواست کرد تا مایه همدلی و وحدت باشند ، گفت : به نظرم باید یکسری از افراد به دنبال منافع شخصی خود نباشند همه فعالین ورزش در ابتدا باید به دنبال رشد و توسعه باشند . نباید جوانان و والیبال یک شهر قربانی تفکرات برخی افراد درون شهری شود.

پیشکسوت والیبال مازندران در پایان متذکر شد : از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات والیبال مازندران می خواهم تا به این مسئله ورود کنند و یک راهکار درست برای موضوع پیدا کنند .

مطلب ارسالی از میلاد حسین زاده