هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی نژاد با حضور کشتی گیران داخلی و خارجی

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: مقدمات لازم برای میزبانی از هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی نژاد فراهم شده و با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی، مسابقاتی با کیفیت فراتر از دوره های گذشته برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: مقدمات لازم برای میزبانی از هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی نژاد فراهم شده و با حمتیت مسوولان استانی و شهرستانی، مسابقاتی با کیفیت فراتر از دوره های گذشته برگزار خواهیم کرد.

مجتبی رضایی اظهار داشت: برگزاری رقابت های كشتی جام شهید هاشمی نژاد یكی از نشانه های تلاش خستگی ناپذیر مسئولان بهشهری برای فراهم كردن زمینه رشد و پیشرفت كشتی شهرستان است.

وی بیان کرد: از تجربه دوره های گذشته این رقابت ها برای برگزاری بهتر مسابقات امسال که با حضور کشتی گیران داخلی و خارجی برگزار می شود استفاده خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر افزود: حمایت مطلوب مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نماینده مردم بهشهر در مجلس، فرماندار و دیگر مسوولان شهری از عوامل برگزاری مطلوب این مسابقات است .

رضایی ادامه داد: کمیته های تخصصی مسابقات از مدت ها قبل تشکیل شده و تلاش بسیاری خواهیم کرد تا با برطرف کردن کمبودهای عمده دوره های گذشته، شاهد برگزاری مسابقاتی باکیفیت باشیم.

هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی نژاد ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با شرکت کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی در رده سنی جوانان به میزبانی بهشهر برگزار می شود.

وی افزود: همدلی و اتحاد مسوولان بهشهری عمده ترین راز موفقیت هیات کشتی بهشهر در برگزاری این رقابت ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.