تساوی شهروند در خانه / شهروند ساری ۴ کراپ قزوین ۴

شهروند ساری در هفته سوم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر که عصر امروز یکشنبه در ساری برگزار شد ، مقابل میهمان خود کراپ الوند قزوین به تساوی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار ۲ تیم در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد و هر دو به نتیجه مساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.
تیم شهروند در حالی این بازی خانگی را با تساوی به پایان برد که نیمه اول ۳ بر ۱ از حریف پیش بود و در نیمه دوم تا آستانه شکست پیش رفت و با گل دقایق پایانی عرفان حسین زاده از شکست خانگی گریخت و به تک امتیاز این دیدار در خانه رضایت داد.
گل های کراپ قزوین را در این بازی دنیال گیولی ( ۲) بهزاد عظیمی و مهدی جاوید به ثمر رساندند و برای شهروند ساری هم مراد ناطری (۲)، بلال اسماعیلی و عرفان حسین زاده گلزنی کردند.
شهروند هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر را با قرعه کشی استراحت کرد و هفته دوم در برابر مقاومت البرز در کرج به نتیجه تساوی رسید.
نماینده مازندران که در بین هفت تیم حاضر در گروه الف رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران بازی می کند ، با ۲ تساوی و ۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. تیم کراپ قزوین نیز با همین نتیجه در ۲ بازی گذشته در رده ششم جای گرفت.
تیم شهروند ساری جمعه ۱۲ دی ماه باید در هفته چهارم این رقابت ها به دیدار تیم شهید منصوری قرچک برود و هفته پنجم هم که ۱۸ دی ماه برگزار می شود در ساری میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است.