حاشیه نگاری خبرنگار مازند اسپرت از دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و نفت آبادان

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، در یک بازی پربرخورد برابر تیم صنعت نفت آبادان ودرحالی که یکی از بازیکنان تیم نفت به بیمارستان منتقل شد، این تیم را شکست داد. حواشی این دیدار ( خونه به خونه مازندران […]

khoonehبه گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، در یک بازی پربرخورد برابر تیم صنعت نفت آبادان ودرحالی که یکی از بازیکنان تیم نفت به بیمارستان منتقل شد، این تیم را شکست داد.

حواشی این دیدار ( خونه به خونه مازندران و نفت آبادان ) :

*** روشن بودن یکی از پرژاکتورهای ورزشگاه در نوع خود جالب بود.
*** در گوشه ای از ورزشگاه بنری برای بازیکن بابلی صنعت نفت،مرتضی غلام علی تبار از طرف مردم بندپی شرقی نصب بود.
*** نکته قابل توجه اینکه هیچ یک از مسئولین برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور نیافتند.
***  تمامی دربهای ورود و خروج ورزشگاه ساعت ۱۲:۳۰ بسته شد.
***  ساعت ۱:۱۵ بلیط فروشی آغاز شد.
***  ساعت ۱۳:۲۵ برای ورود تمشاگران به ورزشگاه باز شد.
***  حضور فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد در جایگاه برای تماشا این بازی قابل توجه بود.

*** این دیدار در حالی آغاز شده که مرتضی پورعلی گنجی، لژیونر فوتبال کشورمان در استادیوم حضور داشت. ملی پوش کشورمان اهل بابل است و به خاطر اتمام لیگ چین، فعلا در زادگاهش به سر می برد.

***  لازم به ذکر است یکی دیگر از نکته های این بازی حضور اسطوره فوتبال شهرستان بابل آقای پیروز جغتاپور دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران بوده که در بین دو نیمه توسط مسئولین هیات فوتبال بابل مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

***  در حالی که گوینده ورزشگاه در حال اعلام کردن اسامی بازیکنان تیم خونه به خونه بود تماشاگران با سر دادن شعار به تشویق بازیکنان پرداختند.

***  هنگامی که اکبر میثاقیان وارد زمین شد بشدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

***   در یکی از حواشی این بازی و تمام بازی های خانگی خونه به خونه حضور فیلم برداران جلوی درب اتاق ورودی خبرنگاران بوده که باعث دید کم خبرنگاران میشود.

***   بعد از تلف کردن وقت توسط بازیکنان صنعت نفت آبادان،هواداران با پرتاب کردن باطری های آب معدنی به داخل زمین مواجه شد کهه با خواهش مربی تیم این کار خاتمه یافت.

***   در دقیقه ۲۴ بازی تماشاگران به شدت هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند.

***   یکی از نکته های جالب این بازی این بود که خبری از بنری که در ورزشگاه با تصویر هادی نوروزی در بازی های قبل و به طور دائم نصب شده بود،نبود. درصورتی که در ورزشگاه وطنی قائمشهر هنوز اقدامی برای در آوردن بنر نکردند.

اسامی بازیکنان تیم خونه به خونه بابل:

سیروس سنگچولی،هادی شکوری، علیرضا نظیف کار، محمد علیزاده، حسین کیانی مقدم، علی حقدوست، وحید علی آبادی، منصورتنهایی، هادی خیری، بهتاش میثاقیان، روح اله باقری

سرمربی: اکبر میثاقیان

اسامی بازیکنان تیم نفت آبادان :
علی ممساکره، مجتبی ممشلی، علی عبداله زاده، امیر زلیکانی، عباس مرداسی، محمد پور محمد، محمود تیغ نورد، محمد ذبیح نیک نفس، محمود لاری زاده، امین متوسل زاده، جعفر بذری

سرمربی: کارلوس مانوئل

اسامی داوران:
داور وسط:غلامرضا جباری، کمک۱: سعید آلوردی، کمک ۲: محمد پور متقی، داور چهارم: مهدی نجار

اخطار:
علی حقدوست کارت زرد (دقیقه ۳۷)

تعویض ها:

خونه به خونه:

 

منصورتنهایی (اسماعیل صمدی)،وحید علی آبادی (حمید مروی)

صنعت نفت آبادان:

جعفر بذری (محمد شاد کام)،

گزارش بازی:

***   ساعت ۱۴:۴۵ بازی با سوت داور آغاز شد.
***   در دقیقه ۷بازی علرضا نظیف کار ضربه ایستگاهی را به طور مستقیم به سمت دروازه ارسال کرد که با ضربه سر بازیکنان نفت توپ به کرنر رفت.
***   دقیقه ۱۰ خطا نیک نفس برروی هادی خیری در دقیقه ۱۱ سانتر بهتاش میثاقیان از سمت چپ زمین و ضربه ایستگاهی که توسط هادی شکوری با بی دقتی زده شد و در دستان دروازه بان صنعت نفت قرار گرفت.
***   دقیقه ۲۹ حرکت جعفر بذری پشت محوطه جریمه و خطای محمد علیزاده بر روی این بازیکن.
***   دردقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی پورمحمد با اختلاف زیاد از بالای دروازه خونه به خونه به بیرون رفت.
***   در دقیقه ۳۲ بازی پاس در عمق جعفر بذری باعث شد امیر زلیکانی بازیکن ساروی نفت با یک ضربه فنی توپ را به گوشه دروازه سیروس سنگچولی جای دهد تا گل اول این دیدار را به ثمر برساند.
***   در دقیقه ۳۳ خطای علی عبدا… زاده بر روی محمد علیزاده و توپ از سمت راست به سمت دروازه ارسال شد و در ادامه روح اله باقری توپ برگشتی توسط مدافع حریف را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد.
***   در دقیقه ۳۷ علی حق دوست خطایی را بر روی عباس مرداسی مرتکب شد.
***   در دقیقه ۴۰ محمد علیزاده توپ را به سمت دروازه نفت ارسال کرد که با ضربه سر علیرضانظیف کار به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
***   در دقیقه ۴۱ بازی داور بازی خطا مشکوک بر روی منصور تنهایی در محوطه جریمه را ضربه دروازه اعلام کرد.
***   در دقیقه ۴۳ بازی فرار منصور تنهایی و خطا مدافع حریف بر روی این بازیکن در محوطه جریمه که با نظر داور پنالتی اعلام شد.
***   در دقیقه ۴۴ منصور تنهایی ضربه پنالتی را به سمت دروازه زد که دروازه بان نفت ابادان توپ را با عکس العمل خوب خود مهار کرد.
***   اعلام ۲ دقیقه وقت اضافه

پایان نیمه اول

***   شروع نیمه دوم:
***   در دقیقه ۵۴ مجتبی ممشلی خطایی را بر روی منصور تنهایی مرتکب شد.
***   در دقیقه ۶۶ وحید علی ابادی ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه ارسال کرد که با ضربه هادی شکوری به بیرون رفت.
***   در دقیقه ۶۷ محمود لاری زاده ضربه ای به سمت دروازه خونه به خونه زد که با واکنش سنچولی همراه بود و در ریباند ضربه امین متوسل زاده به سمت دروازه خالی که علی حق دوست آن رادفع کرد.
***   در دقیقه ۸۱ حرکت محمد علیزاده از سمت راست زمین و سانتر به داخل محوطه جریمه و پاس رو به بیرون هادی خیری و ضربه روح اله باقری که داخل چهار چوب قرار گرفت تا گل دوم و گل پیروزی بخش خونه به خونه زده شود.
***   در دقیقه ۸۹ برخورد روح اله باقری با محمود تیغ نورد باعث آسیب دیدگی جدی از ناحیه فک این بازیکن از تیم مهمان شد و با ورود آمبولانس به داخل زمین به بیمارستان انتقال یافت.
***   اعلام ۴ دقیقه وقت اضافه
***   در دقیقه ۹۱ علی عبداله زاده خطایی را بر روی اسماعیل صمدی انجام داد.
پایان بازی