شعبان رمضانی: رایکا یکی از مدعیان برای صعود به لیگ برتر است

مربی دروازبانان رایکای بابل در خصوص وضعیت گلرهای این تیم گفت : شرایط گلرهای ما خیلی خوب است. سه تا گلر خیلی خوب داریم که هرسه آماده هستند که هرکدامشان چه آقا سعید ابراهیم پور چه آقا سهراب و چه آقا ابوالفصل درویشوند هر سه تا آماده هستند که انشالله از چهارچوب دروازه محافظت بکنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شعبان رمضانی مربی تیم فوتبال رایکای بابل در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت، در خصوص حضورش در این تیم اظهار داشت : وقتی آقای دست نشان تیم رایکا را تحویل گرفتند به من پیشنهاد دادند که منم با جان دل قبول کردم. در کنار آقا نادر کار کردن را خیلی دوست دارم و این افتخاری بود که نصیب من شد که کنار آقای دست نشان باشم و از همین جا تشکر میکنم که این اعتماد را به من کردند انشالله بتوانم با کار شبانه روزی جواب اعتمادشان را بدهم.

 

رمضانی در خصوص شرایط رایکا در این فصل گفت : خداروشکر تیم خوبی داریم. هم مدیریت و هم کادر فنی انشالله بتوانیم تیم رایکا را به جایگاه واقعی خودش که حق مردم بابل و مازندران هست برسانیم.

 

مربی دروازبانان رایکای بابل در خصوص وضعیت گلرهای این تیم گفت : شرایط گلرهای ما خیلی خوب است. سه تا گلر خیلی خوب داریم که هرسه آماده هستند که هرکدامشان چه آقا سعید ابراهیم پور چه آقا سهراب و چه آقا ابوالفصل درویشوند هر سه تا آماده هستند که امیدواریم از چهارچوب دروازه محافظت بکنند.

 

مربی رایکای بابل در خصوص این فصل لیگ دسته اول گفت و افزود : لیگ تازه شروع شده و نمیشه در رابطه با تیم ها الان نظر داد. ولی تیم رایکا یکی از مدعیان برای صعود به لیگ برتر است و با حمایت مردم خوب بابل مسئولین و مرد کار بلدی مثل آقای دست نشان مطئنم که این اتفاق خواهد افتاد.

 

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود به لیگ برتر فکر می کنید یا نه، پاسخ داد و گفت : بله حتما و مطمئن باشید با حمایت همه، تیم رایکا به لیگ برتر صعود خواهد کرد و شک نکنید.

 

وی با اشاره به اینکه، نبود تماشاگر خیلی سخت است، گفت : نبود تماشاگر که سرمایه ی اول فوتبال هستند خیلی دشوار است. اگر هوادار و تماشاگر نباشد فوتبال واقعا لذتی ندارد. انشالله به امید خدا هرچه زودتر این ویروس لعنتی برود و انشالله دوباره حضور تماشاگران و هواداران عزیز را در استادیوم ها ببینیم.

 

مربی رایکای بابل در پایان ضمن تقدیر از کلیه عوامل باشگاه، گفت :باید تشکر ویژه کنم از جناب آقای نادرخان دست نشان که دوباره به بنده اعتماد کردن و از اینجا دستش را میبوسم و همچنین تشکر میکنم از همه پیشکسوتان عزیز که همیشه یار و یاور بنده بودن و در پایان تشکر میکنم از خانواده خودم مخصوصا همسر عزیزم که واقعا پشت من هستند و در بیشتر مسائل کمک‌حال بنده هستند.

به گزارش مازنداسپرت؛ رمضانی سابقه مربیگری در شهید کریمی جویبار، شهرداری جویبار ،ملوان بندرانزالی، سپیدرود رشت و نساجی را در کارنامه دارد.