دکتر رنگرز مدیرکل کل ورزش وجوانان استان با رئیس هیات بدمینتون مازندران

مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون استان مازندران با همراهی نائب رئیس و دبیر هیات، با مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان مازندران دیدار نمودند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر رنگرز در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر از تلاش های صورت گرفته وموفقیت های سالهای اخیر و متحول نمودن این رشته زیبا از سوی دست اندرکاران این هیات گفت : امروز درباره مازندرانی صحبت می کنیم که در هر رشته ورزشی استعدادهای نابی در آن وجود دارد و اعتقاد بر این است که تمام هیات های ورزشی ما باید دارای خانه تخصصی باشند .
و حمایت های لازم از هیات بدمینتون استان درمسیر رشد وتوسعه این رشته درسطح کشور ومیادین بین المللی کاملا برخوردار خواهد بود.

وی افزود؛ بر اساس میزان شانس مدال آوری و کسب سهمیه ها جهت حضور در میادین بین المللی ، برای اختصاص خانه های تخصصی اقداماتی صورت خواهد گرفت و در ایجاد خانه های تخصصی نیز باید تمرکز زدایی مبنای کار باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت : اعتقاد قلبی ما این است که با توجه به شرایط کرونا حمایت جدی و عملیاتی از مربیان و مالکان محترم باشگاه که در این ایام شدیدا متضرر شدند صورت گیرد .

دکتر رنگرز افزود ؛ باید به توانمند شدن هیات ها برای خودگردانی و کسب درآمد پایدار کمک کنیم و این مسئله در رفع دغدغه هایی مانند میزبانی ها و پرداخت هزینه اجاره اماکن ورزشی تاثیرگذار خواهد بود.

مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون استان مازندران نیز در این دیدار ضمن تشکر از تدبیر و درایت مدیرکل ورزش و جوانان در برگزاری جلسات تخصصی با هیات ها گفت : درحال حاضر یکی از هیاتهای فعال براساس شاخص های ابلاغی ارزیابی وزارت ورزش وجوانان میباشیم که دو سال پیاپی رتبه سوم کشور را ازبین ۳۱هیات استانی کسب کردیم و موفقیت ها به گونه ای بود که در المپیاد استعدادهای برتر در استان زنجان که مهد بدمینتون کشور است برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا درنوجوانان شدیم .
ازسال ۹۵تا سال ۹۸درتمام رقابت های قهرمانی نونهالان ونوجوانان کشور حائز عنوان قهرمانی در بخش انفرادی و تیمی شده ایم.

وی با تشکر از رئیس فدراسیون بدمینتون بابت حمایت هایش از بدمینتون استان مازندران بامیزبانی های شایسته ظرفیت بسیار خوبی برای اعتماد به میزبانی های رقابت های بین المللی دراستان فراهم نمودیم.
ایشان ضمن ابراز امیدواری اعلام نمودند ان شاءالله درآینده نزدیک شاهد میزبانی رقابت های بین المللی جام فجر درمازندران بعداز ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم .دراستان بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته بدمینتون در حال فعالیت میباشند.
امیرفخریان در ادامه گفت : به اعتقادم بدمینتون آنگونه که باید به جامعه معرفی نشد و این در حالیست که مازندران استان مستعدی است و در تمام رده های سنی زمینه کسب موفقیت داریم.
رئیس هیات بدمینتون مازندران گفت : تمام اقلام و‌ تجهیزات بدمینتون وارداتی و مصرفی است و بدلیل هزینه های زیاد این ورزش از مسئولان ورزش و جوانان درخواست حمایت داریم.
وی همچنین با تشکر از رؤسای ادارات شهرستان هایی که همکاری خوبی با بدمینتون دارند افزود؛ در این رشته پرهزینه، برنامه این هیات، افزایش ورزشکار سازمان یافته و تعداد مدال های کشوری و درآینده نزدیک برون مرزی خواهد بود.
درپایان این جلسه دکتر رنگرز مدیرکل ورزش وجوانان استان مازندران از زحمات مهدی امیرفخریان رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران درکسب عنوان برتر درارزیابی فدراسیون و تلاشهای صورت گرفته در جهت تحول این ورزش دراستان مازندران تقدیر وتشکر نمودند.