رئیس هیات بدمینتون شهرستان ساری خبر داد :

لزوم همگانی شدن بدمینتون در مرکز استان با مشارکت حداکثری مردم

بدمینتون یکی از رشته های پرطرفدار و مهیج است که در استان مازندران نیز توجه ویژه ای به این ورزش شده است. اما در مرکز استان به تازگی این رشته احیا شده و اتفاقا هدایت امور مدیریتی این هیات هم به یک جوان پرانرژی سپرده شده است.

به گزارش مازنداسپرت؛بدمینتون یکی از رشته های پرطرفدار و مهیج است که در استان مازندران نیز توجه ویژه ای به این ورزش شده است. اما در مرکز استان به تازگی این رشته احیا شده و اتفاقا هدایت امور مدیریتی این هیات هم به یک جوان پرانرژی سپرده شده است.

رییس اسبق طنابکشی هیات انجمن های ورزشی و رییس اسبق هیات ورزش سه گانه  شهرستان ساری که در زمان تصدی مدیریت خود کارنامه و عملکرد مورد قبولی از جمله رییس برتر هیات ورزش سه گانه استان مازندران در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را جزو رزومه خود داراست ، این روزها با هیات بدمینتون نیز وارد فصل جدیدی از موفقیت های خود شده است.

سیدامیررضا حجازی مدیر جوان حوزه ورزش مرکز استان مازندران،در خصوص اقداماتش اظهار داشت: تعیین چارت سازمانی و معارفه اعضا شهرستان، بازدید های میدانی از امکان ورزشی تحت امر مربیان و ورزشکاران رشته مربوطه که فعالیت های آن هارو بطور جدی رسد میکند و برگزاری مسابقه شهرستان و اعزام به مسابقات استانی و کشوری از مهم ترین عملکردها و برنامه ها می باشد.

حجازی بیان داشت: هیات بدمینتون شهرستان ساری به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت این هفته تخصصی ، با این محوریت از برگزاری مسابقه انتخابی آقایان و بانوان ، توسعه همگانی این رشته برای عموم و شهروندان ، برگزاری کارگاه های دانش افزایی ، و برنامه های فرهنگی و مشارکت با اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری از برنامه های احتمالی هیات خواهد بود.

وی به اهمیت همگانی کردن ورزش اشاره کرد و گفت: رشته بدمینتون که یکی از رشته های با محوریت توسعه همگانی و قهرمانی است ، در بحث زمینه همگانی با شور و نشاط اجتماعی ، این هیات در مرکز استان برنامه هایی از قبیل تمرین های عمومی و مسابقات مردمی در سطح پارک ها و بوستان ها شهر  ساری در راستا مناسبت های فرهنگی صورت گیرد.

حجازی افزود: یکی دیگر از موارد گستردگی عملکردی هیات بدمینتون شهرستان ساری ایجاد فعالیت ورزشی این رشته در بخش های روستایی با محوریت استعدادهای درخشان حوزه روستایی است که بصورت آموزش و مسابقات متعدد در دست اقدام و در مصوبه هیئت رییسه این ایات میباشد

رئیس هیات بدمینتون شهرستان ساری ادامه داد: طبق تحولی تازه و نوین با تایید هیئت رییسه و مشاوران این هیات و در راستا رفاه حال مربیان ، ورزشکاران بهمراه خانواده ها و داوران حتی اعضا هیات و زیر مجموعه ها از ایجاد کمیسیون رفاهی مانند خدمات ( پزشکی ، خرید های فروشگاهی با تخفیف های ویژه ، و سایر خدمات مناسب گردشگری تحت قرارداد هیات ) صورت گرفته است.