رنگرز شنبه معارفه میشود / ورزش مازندران در دستان یک ورزشی + پیام های تبریک ورزشی ها

جلسه معارفه دکتر حسن رنگرز جوان مازنی از نوشهر ، اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، شنبه ۲۹ شهریور حدود ساعت ۱۰ الی ۱۱ در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار میشود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که حدود دو هفته ای بود، زمزمه ها از پایان کار حبیب حسین زادگان در ورزش و حضور حسن رنگرز شنیده میشد، عده ای سعی در کذب خواندن این خبر داشتند اما در نهایت این اتفاق افتاد و حبیب حسین زادگان جایش را به حسن رنگرز می دهد.

طبق گفته ای مسئولین اداره کل ورزش و جوانان مازندران، جلسه معارفه دکتر حسن رنگرز جوان مازنی از نوشهر ، اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، شنبه ۲۹ شهریور حدود ساعت ۱۰ الی ۱۱ در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار میشود.

رنگرز دکترای تربیت بدنی که در دوران ورزشی خود توانست به عنوان قهرمان کشتی فرنگی جهان برسد و در مسابقات پاتراس ۲۰۰۱ توانست مدال طلا را از آن خود کند ، در سال ۱۳۹۲ به عنوان نائب رئیس شورای کشتی آسیا انتخاب شد.

پیش از این حبیب حسین زادگان به مدت ۶ سال مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را برعهده داشت.

 

حمایت بی سابقه ورزش مازندران از تغییر در دستگاه ورزش و حضور حسن رنگرز در اداره کل ورزش و جوانان مازندران

جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان استان مازندران طی نامه ای مکتوب ضمن تبریک، حمایت قاطعانه خود را از دکتر حسن رنگرز بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام نمودند.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

▫مازندران همواره افسانه ورزش کشور و از استان‌ هایی با پیشینه مدال آوری در جولانگاه جهانی در رشته ‌های نام آور ورزشی علی الخصوص کشتی است.

▫در شرایط حالیه که ویروس منحوس کرونا بر گرده ورزش سایه افکنده و داعیه غیرفعال بودن مجموعه ‌های ورزشی بوده ، خبری مبتهج کام مردم نبیل و ورزشی های مازندران را دلکش کرد و آن انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و واگذاری آن از حبیب حسین زادگان به حسن رنگرز قهرمان نامور کشتی ایران و جهان بود.

▫جامعه کشتی مازندران ضمن تقریر خرسندی و مشعوف از این مهم، بر خود بایسته و ضروری میداند که تمام قد از وجود دکتر رنگرز برای سکانداری ورزش استان مظاهرت و پشتیبانی نماید.

(( و من الله توفیق ))

شهرستان جویبار: علی طبرستانی، محمود اسماعیل پور، سلمان قادری، حسین نقیبی، محمدحسین دباغی، بهروز و هوشنگ نیک نژاد، کمیل قاسمی، رضا یزدانی؛ حسن یزدانی، مهدی حاجی زاده، مسعود اسماعیل پور، عزت الله اکبری، ایمان صادقی، کامران قاسم پور، سعید احمدی

شهرستان بهشهر: غلامرضا نوری زاده، بهروز فرجامی، اکبر بذری، مجید نصرتی، بهروز خدادادی، حسین شیرزادی، شهرام و هوشنگ جعفری، اصغر بذری، بهنام احسانپور، احمد بذری

شهرستان قائمشهر: سبحان روحی، عزیز واگذاری، صمد نژادی، جانعلی خسرونژاد، حسین نبیلی، سیداحمد محمدی، جابر صادق زاده، هادی پور علی جان، محمدعلی صمدی، سعید واگذاری، محمد صادق زاده، سینا غلامی، محمد رمضانپور

شهرستان نور: محمود گنجی، علی صادقی، عزت رنجبر، مهدی نیک منش، اکبر اقبالی، نیما صادقی، مهرداد توکلی، امیرعباس گنجی، عبدالله شیخ اعظمی

شهرستان ساری: سید مراد محمدی، حسین کریمی، علی خدایی، تقی داداشی، محسن دلیری، علی دمیرکلایی، مبین حسن نژاد، عباس دباغی، مهران و ابراهیم نصیری

شهرستان سیمرغ: نادر ناظری، منصور یحیی زاده، مسعود واحدی، صادق قاسمی، هادی جانبازی، جعفر قاسمی، حامد اسدی، مسعود حسنی، مهرشاد اکبری

شهرستان تنکابن: سهراب لاریجانی، رضا شاه منصوری، صادق لاریجانی، یاسر طهماسبی، مجتبی گلیج

شهرستان سوادکوه شمالی: محسن ابراهیمی، سعید دادشپور، محمدجواد ابراهیمی، سبحان محمدزاده

شهرستان بابل: علی شکری پور، حمید محمدنژاد، علی محمد جباری، علی ابراهیم پور، مهدی سلیمی، علی کرد، حامد زارعیان، حسین ابراهیمی، خلاق خلیلی، عباس فروتن، حامد طالبی زرین کمر، مهران رضازاده، مرصاد مرغزاری، شهرستان نوشهر: فرهاد اسماعیل نژاد، مجتبی حسین پور، مجید رمضانی، محمدخزایی، بهمن رهبر، رامین قربانی، عبدالله قمی، بابک کیاولی پور، حامدکیا، شعبان دیوسالار، مریم ارم آبادی، مهدی بالی، مهرشاد محمدی، سجاد ایمن طلب، امیرعباس ساسی

قهرمانان و چهره های تاریخ ساز ورزش مازندران خوشامد گفتند/استقبال شیرین از دکتر رنگرز

ورزش مازندران همیشه در عرش بوده و بیش از ۷۰ سال است که در میادین بزرگ برای ایران دلیلی بر عزت و افتخار است اما هیچگاه مدیری از طیف و تیره خودِ قهرمانان نداشته حال آنکه در آستانه دگردیسی در ورزش مازندران، شوقی سرشار در وجود مدال آوران و شاخص ترین های این دیار ایجاد شده است.

جمعی وزین از بهترین های رشته های ورزشی مختلف در مازندران پیام های خوشامدگویی را خطاب به مازند۲۴ داشته اند که فقط بخشی از آن را در این مجال می گنجانیم.

این سرمایه بزرگی برای دکتر حسن رنگرز است که چنین شیرین و باشکوه استقبالش می کنند.

بهداد سلیمی(وزنه برداری): آینده ای خوش برای ورزش مازندران در راه است. مدیر جدید آینده را با تجربه و دانش خود می سازد.
مجتبی عابدینی(شمشیربازی): تمام ورزش ایران به چنین انتخابی در استان خود غبطه می خورند. در سرآغاز دوران تازه برای ورزش این استان هستیم.
قاسم رضایی(کشتی فرنگی): دیگر نباید نگران ورزش مازندران بود، یک کاردان آمده است؛ کسی که می داند چگونه تحول ایجاد کند.
رضا یزدانی(کشتی آزاد): این انتصاب ضمانتی است برای ورزش مازندران که تا به همیشه بدرخشد. مدیری که خود درخشیده، راه و رسم بیشتر درخشیدن را می داند.
جاسم دلاوری(بوکس): هیچ تردیدی وجود ندارد که از این انتخاب بهتر ممکن نبود.
مرتضی مهرزاد(جانبازان و معلولین): ورزش مازندران به یک چهره نامدار در راس خود نیاز داشت که خوشبختانه مقدور شد
محمدرضا خیرالله زاده(نابینایان): امیدوارم تبعیض ها از میان برود و همگان عاشقانه برای ورزش بکوشند.
میثم میرزایی(بسکتبال): در استان قهرمان پرور وجود یک مدیر قهرمان حتمن منشا تحول و پیشرفت خواهد شد.
امین بوداغی(قایقرانی): ورزش ما به ایده نو و تفکر تازه نیاز داشت که ایده پردازترین و تازه ترین نگاه بر این مسند می نشیند.
هادی خناری نژاد(ژیمناستیک): دردی پنهان نمی ماند چون دردکشیده ترین می آید.
فرزان عاشورزاده(تکواندو): خیال مان تخت شده که در هنگام پیروزی و شکست؛ قوت قلبی در خانه داریم.
عرفان آهنگریان(ووشو): همگان مازندران را بهترین در عرصه قهرمانی می دانند. حال با یک قهرمان بزرگ به سراغ افتخارات بزرگتر می رویم.
امین یوسفی نژاد(هندبال): از صمیم قلب خوشحالم و این فرصت را برای ورزش مازندران مغتنم می دانم.
نیما عالمیان(تنیس روی میز): مازندران لبریز از قهرمان است اما استعدادهای زیادی داریم که مدیری از جنس خود می خواهند.
علی دوستی(تیراندازی): امیدواریم کمبودهای گذشته بخصوص از نظر مهر و همراهی با قهرمان مازنی برطرف شود.
مرتضی رضوانی(دوچرخه سواری): ورزش در مازندران مختص چند رشته یا چند شهر نیست. مدیری اینچنین آشنا به جامعه ورزش می خواستیم.
آرش علی نژاد(کاراته): حضور چنین مدیری یعنی گشایش قابل توجه برای حل و فصل دغدغه های بی شمار ورزشکاران. با ایشان به مازندران مطلوب می رسیم.
بهشاد علیزاده(نجات غریق): سال هاست که از غمی کهنه در دل ورزشکاران مازنی می گوییم. دستکم حالا با یک مدیر قهرمان در میان می گذاریم.
احمدرضا رضایی(ناشنوایان): فقط یک مدیر که خود قهرمان است می تواند تفاوت های غیر فنی و بی منطق را از بین ببرد.
کیوان قنبرزاده(دوومیدانی): در آرزوی دوره ای جدید برای ورزش مازندران هستیم که خواسته های به حق چندین ساله ورزشی ها برآورده شود.
جعفر غفارنژاد(بدنسازی): در هر ورزشی مازندران سرآمد و برتر است اما می دانیم که انبوهی از مشکلات بر سر قهرمانان است. انشالله با هنر این مدیر برطرف شود.
سعید منتظر پرچی(بیماران خاص): به همه چیز آگاه است این مدیر، پس صبوری کنیم و پشتیبانی؛ تا به آنچه لایقش هستیم برسیم.
معین نبی بخش(کبدی): لیاقت ورزش مازندران فراتر از اینهاست. به مدیری که ورزش را از عمق جان می شناسد دل بستیم.
امیرحسین ماهیگیر(انجمن های ورزشی): مازندران همیشه قهرمان داشته و حالا می تواند یک مدیر عنوان دار هم داشته باشد که به خوبی ویژگی اصلی ورزش مان را می داند.
آرین غلامی(شطرنج): نواقص ورزش مازندران را نمی توان نادیده گرفت چون قابل ترین استان کشور از برخی محرومیت ها رنج می برد که خواسته مان رفع همین دغدغه هاست تا به موفقیت نهایی برسیم‌.
یاسین سینه سپهر(موتورسواری و اتومبیلرانی): این دشت پر از استعداد یک باغبان عاشق می خواهد تا به موقع بکارد و به بهترین شکل بچیند.

عبدالوهاب بردی(جودو): بهتر از این نمی شود که رنج کشیده ای از میان خود قهرمانان، در استانی قهرمان پرور؛ امور ورزش را در دست داشته باشد.
رمضان بیابانی(تیراندازی با کمان): خواسته ای جز این نیست که مازندران با مدیری توانا شایستگی خود را بر ورزش ایران تحمیل کند.
پویا رحمانی(ورزش های ساحلی): همیشه احساس شده حقانیت ورزش مازندران و ورزشکاران آن روشن نیست اما برای وضوح بخشی به لیاقت هایمان به چنین مدیری نیاز داشتیم.
پیمان حسینی(فوتبال ساحلی): مشخصه مدیر جدید آشنایی با زیر و بم ورزش چه فنی و چه آکادمیک است. می داند که چگونه تصمیمی بگیرد تا پیشرفت حاصل شود.
مرتضی عظیمایی(فوتسال): مدیر جدید قهرمان بوده، تحصیلات عالیه داشته، مدیریت کرده و می خواهد به استان خود کمک کند. همه باید با امید همراهی اش کنیم.
عباس علیزاده(رزمی): این نقد وارد است که به تمامی رشته ها نگاه حمایتی در مازندران صورت نگرفت ولی انتظار داریم از این پس به همه ورزش ها بر اساس شایستگی توجه شود.
امیرمحمد کچبی(تنیس): وسعت ورزش مازندران با توجه به افتخارآفرینی ها لزوم حضور یک مدیر که همه وجوه این رشته را بشناسد، لازم بود.
علی ارجین(ورزش های زورخانه ای): یک مدیر اخلاق مدار که قهرمانی را هم تجربه کرده، در استان ورزشی ریشه دار همچون مازندران کارهای بزرگی را انجام خواهد داد.
علی عسگری(شنا، شیرجه، واترپلو): مدیری دنیا دیده و کاربلد ما را به خواسته هایی که از آن دور هستیم نزدیک خواهد کرد.