صعود موج سواران نوشهر به جمع ۴ تیم برتر فوتبال ساحلی کشور

تیم موج سواران ساحل نوشهر با پیروزی مقابل ملوان بندرگناوه به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز پایانی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور دیشب در شهر‌های بوشهر و یزد برگزار شد و تیم موج سواران نوشهر نماینده مازندران به همراه تیم‌های گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر و فرش حداد اصفهان به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد.

صعود موج سواران در روز پایانی
در رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در مرحله دوم فصل ۹۹ که در یزد برگزار می‌شد دیشب پس از برگزاری دیدار‌های روز سوم، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
تیم موج سواران نوشهر که برای صعود به برد نیاز داشت در مقابل ملوان بندر گناوه صف آرایی کرد و در دیداری پرگل موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ از سد این تیم بگذرد و با شش امتیاز حضور خود در جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را قطعی کند.
نوشهری‌ها که در رقابت‌های فصل گذشته در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند امسال با حمایت‌های مدیر عامل تیم و جذب بازیکنان ملی پوش و تاثیر گذار توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد و امیدوار باشد به اینکه امسال روی سکو قرار گیرد.
در این گروه گلساپوش یزد (میزبان این گروه) هم در آخرین دیدار خود با نتیجه ۴ بر صفر شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت تا با کسب هفت امتیاز ضمن صدرنشینی به همراه موج سواران نوشهر راهی دور نهایی لیگ برتر شود.
وداع تلخ شهریار با رقابت‌ها
تیم شهریار ساری که امسال با سروصدا و جذب چند بازیکن نه چندان مطرح پا به این رقابت‌ها گذاشت در مرحله اول با توجه به میزبانی توانست از گروه خودش به مرحله دوم صعود کند، اما در این مرحله نامداری سرمربی خوب خود را از دست داد و در رقابت‌های گروه اول این مرحله در بوشهر، دو بازی اول را واگذار کرد و در بازی سوم به میدان نرفت.
تیم پارس جنوبی که پیش از این، صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرده بود در بازی پایانی این گروه شهریار ساری به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت‌های دو دیدار قبلی حاضر به انجام بازی نشد و پارس برنده اعلام شد.
در دیگر دیدار این گروه، فرش حداد اصفهان موفق شد با نتیجه نزدیک و پرگل ۷ بر ۶ سپاهان شهرداری سمنان را از پیش رو بردارد و راهی جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر شود
در نهایت در گروه اول دو تیم پارس جنوبی با ۹ امتیاز و فرش حداد اصفهان با ۶ امتیاز راهی مرحله نهایی شدند. در این گروه شهریار ساری بدون کسب هیچ امتیازی، جنوب را به مقصد شمال ترک کرد.