رنج ها، گنج های زندگی هستند/ از حق فایترها دفاع میکنم

به عنوان نخبه دانش آموزی علیرغم مشکلات فراوان مالی هیچگاه از تمرینات دور نشد و سپس با کوششی وصف ناپذیر از دانشگاه سراسری در رشته مهندسی شیمی فارغ التحصیل شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،استاد مهدی هاشم زاده از چهره های سرشناس ورزش های رزمی که تاکنون افتخارات فراوانی را بدست اورد.وی در سال ۱۳۷۵ ورزش کماندو را زیر نظر استاد قاسم عباس زاده آغاز کرد و تمرینات سخت و طاقت فرسارا را گذراند.سپس در سال ۱۳۸۰ تکواندو را زیرنظر استاد تیزکار آغاز کرد.
به عنوان نخبه دانش آموزی علیرغم مشکلات فراوان مالی هیچگاه از تمرینات دور نشد و سپس با کوششی وصف ناپذیر از دانشگاه سراسری در رشته مهندسی شیمی فارغ التحصیل شد.
در سال ۹۲ در کنار فعالیت تکواندو شروع به فعالیت در رشته رزمی پنچاک‌سیلات کرد و تلاشهای بسیار برای رشد و پیشرفت این رشته در کنار قبال مسولیت هایی از قبیل ریس کمیته نمایشات استان و ریس کمیته پنچاک سیلات شهرساری،داشت.
اوج‌مدیریت ایشان را در سال ۹۴ و در جشن المپیکی شدن پنچاک سیلات که در سالن سیدرسول حسینی ساری با حضور ریس کمیته پنچاک سیلات کشور جناب آقای همایون خرم که با شکوه هرچه تمام تر انجام پذیرفت می توان دید که مسولیت سنگین آماده سازی ورزشکاران در بعده فنی.. را هم نیز شامل میشد.
در کنار مسولیتها ،ورزش قهرمانی را ادامه داد و در مسابقات کشوری انتخاب تیم ملی،مسابقات استانی و شهرستانی افتخارات زیادی را کسب کرد.
این ورزشکار بلندآوازه مسابقات بازیهای اسیایی ۲۰۱۸جاکارتای اندونزی را به دلیل مصدومیت شدید در ناحیه پا از دست داد.
استاد هاشم زاده اکنون تکواندو ،پنچاک سیلات و دفاع شخصی را به علاقمندان آموزش می دهد.
این چهره موفق ورزش های رزمی،در طول تمرینات برای حفظ آمادگی و ایجاد انگیزه مضاعف ،در کنار شاگردان خود تمرین میکند و یارو یاور هنرجویان قهرمان خود است.
او معتقد است در رشته تکواندو کمبود امکانات سخت افزاری از جمله هوگوی الکتریکی وجود دارد که عدم تمرین هنرجویان با این وسیله،سبب شده تا خیلی از تکواندوکاران در مسابقات نتیجه مطلوب را کسب نکنند.
این مربی موفق از رضا عرب سرپرست هیات تکواندو مازندران به دلیل تلاش پیگیریهای مضاعف جهت رشد تکواندو استان قدرانی کرد.
استاد هاشم زاده از تلاشها و حمایت والدین فداکار و همسر مهربانش گفت و از آنها تشکر و قدردانی کرد.
او همچنین از اساتید سید علی و سید عباس ساداتی که در مسیر پرورش وی در ورزش های رزمی حمایتش کردند قدردانی کرد.
این مربی پرتوان امیدوار است شرایطی فراهم گردد تا وارد عرصه بازیگریه تئاتر و سینما شود تا استعدادهای خودش را بروز دهد.

خبر از مهران روحی