باخت پشت باخت/خجالت زده بانوان فوتسالیست!

چنان می بازند که همین حالا رفته اند انتهای جدول! امید زیادی نداشته باشید.هر دو نماینده ی ما در لیگ برتر فوتسال کشور برای باختن به خوبی مهیا شده اند و خیلی سخت است که توان نجات داشته باشند. به گزارش مازند اسپرت ؛ تا حالا سه هفته از لیگ برتر گذشته و تیم های […]

futsal5چنان می بازند که همین حالا رفته اند انتهای جدول! امید زیادی نداشته باشید.هر دو نماینده ی ما در لیگ برتر فوتسال کشور برای باختن به خوبی مهیا شده اند و خیلی سخت است که توان نجات داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تا حالا سه هفته از لیگ برتر گذشته و تیم های ابرسنگ سارینا بابل و بازرگانی نوشهر رویهم یک برد داشته اند.در واقع آن یک برد هم به پیروزی بابلی ها در دربی هفته اول بود که نوشهری ها را شکست دادند.

سال پیش هم نوشهری ها شکست های پرگل داشتند.این هفته در اهواز ۱۶ به یک مقهور تیم حفاری اهواز شدند.تیم های مازنی معمولا اینگونه نمی بازند و در هر ورزشی که باشد آ برو داری می کنند اما تیم بازرگانی نوشهر به شدت ضعیف است.

ابرسنگ هم که با امیدواری برای نخستین بار به لیگ برتر آمده در خانه ۷ به ۴ مغلوب تیم رشت شد تا بدانیم که از هیچکدام از تیم ها نباید انتظاری داشته باشیم.

جالب تر حرف های نرگس رودگر است.ملی پوش پیشین که هدایت تیم نوشهر را بر عهده دارد مسئولان شهرش را عامل کسب این نتایج بد می داند.وی می گوید: برخی از اعضای این شورا دارای سابقه ورزشی هستند اما بیشترین مخالفت ها برای کمک به تیم فوتسال بانوان این شهر از طرف همین افراد انجام می شود.

شرایط برای تیم لیگ برتری فوتسال بانوان مازندران به اندازه ای دشوار است که قادر به پیدا کردن سالن برای انجام تمرین تیم نیستیم.برخی از افرادی که هم اکنون در شورای شهر عضویت دارند، در زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر با وعده های فراوان برای کمک به فوتسال بانوان، رای زیادی از فوتسالیست های دختر نوشهر گرفتند اما هیچ قدمی برای کمک به فوتسال زنان این شهر برنداشتند. پیش از شروع فصل شورای شهر وعده داده بود در فصل جاری و با پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال ، هزینه های این فصل تیم را پرداخت خواهد کرد اما تاکنون که سه هفته از لیگ گذشته است، هیچ کمکی از شورای شهر به این تیم نشده است.شورای شهر نوشهر نه تنها در این فصل کمکی به این تیم نکرد بلکه همان حمایت های فصل گذشته را نیز از این تیم دریغ کرد.بازیکنان تیم از ابتدای لیگ تاکنون هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و به امید بهتر شدن شرایط و رفع مشکلات مالی به تلاش برای کسب نتایج مطلوب تر ادامه می دهند.بازیکنان ما در لیگ برتر عضویت دارند اما تمرینات تیم در حد و اندازه های یک تیم محلی هم نیست.

به عنوان سرمربی به جای آن که به فکر مسایل فنی و رفع مشکلات تاکتیکی تیم باشم ، به دنبال پیدا کردن سالن برای تمرین بازیکنان هستم که این دغدغه ها ، موجب بروز مشکلات فراوان برای تیم شده است!

خوب است که این تیم نتیجه نمی گیرد که اینقدر مدعی هستند والا شورای شهر نوشهر می بایست تمام بودجه شهر را خرج این تیم می کرد.

راستش ورزش استان به درجه ای رسیده که باید از اعتبارش دفاع کند.الان این اتفاق نیفتاده و تیم نوشهری لیگ برتر با شکست های سنگین خود خجالتمان می دهد.چه نیازی به حضور چنین تیم هایی داریم؟!