اسکوچیچ : مربیان باید با هم در تماس نزدیک باشند/فکری: حضور اسکوچیچ باعث دلگرمی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با سرمربی نساجی گفت: مربیان باید به هم در تماس نزدیک باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دراگان اسکوچیچ امروز در تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران حاضر شد و پیش از حضور در تمرین با محمود فکری سرمربی این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

وی خطاب به سرمربی نساجی اظهار داشت: من خیلی خوشحالم که در تمرین شما حضور دارم  با شما صحبت می‌کنم و با مربیان دیگر تیم‌ها هم صحبت کردیم و اکنون در حضور شما هستم. می‌خواهم نظرتان را در مورد تیم ملی و مسائل دیگر بدانم. به نظر من ما مربیان باید در تماس نزدیک با هم باشیم چرا که شما بازیکنان را تمرین می‌دهد و من آنها را انتخاب می‌کنم.

به گزارش فارس اسکوچیچ پس از آن با علی امیری صحبت کرد و همچنین پیش از تمرین شروع نساجی دقایقی برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

*این فیلم را ببینید.

فکری: حضور اسکوچیچ باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان می‌شود

محمود فکری سرمربی تیم نساجی در ارتباط با حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (۳۰ تیر ۹۹) بر سر تمرین نساجی در ورزشگاه کارگران تهران گفت: حضور آقای اسکوچیچ بر سر تمرین، باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان ما می‌شود و هم خود ایشان شناخت بهتری به لحاظ فنی و اخلاقی پیدا می‌کند و طی صحبت‌هایی که با سرمربیان خواهد داشت، مطمئناً با نگاه بهتری می‌تواند از بازیکنان استفاده کند و در مجموع به نفع فوتبال کشورمان می‌شود.

فکری همچنین از اسکوچیچ برای تدارک این بازدیدها تشکر کرد.

در ادامه اسکوچیچ نیز هدفش را از آمدن بر سر تمرینات تیم‌ها به‌منظور ارتباط بیشتر با سرمربیان خواند و گفت: امیدوارم ارتباط خیلی خوبی با نساجی داشته باشم.

اسکوچیچ ضمن تشکر از باشگاه نساجی، همان‌طور که در جمع بازیکنان گفته بود، مجدداً گفت: شما را در بازی‌تان با فولاد در قائمشهر خواهم دید.