عزیز معبودی در بطن لحظه جنجالی(عکس)

عزیز معبودی کاپیتان ماشین سازی روی دفع توپ در دقیقه ۷۰ بازی مقابل ذوب آهن سروصدای زیادی را در ورزشگاه ایجاد کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که ذوب آهن با محوریت قاسم حدادی فر و دانیال اسماعیلی فر سراپا حمله است، توپی از میانه میدان روی دروازه ذوب آهن ریخته شد که این توپ با دخالت یکی از بازیکنان در محوطه جریمه با برخورد با سینه عزیز معبودی به میانه میدان برگشت داده شد.

در این لحظه کادرفنی و نیمکت ذوب آهن و همچنین بازیکنان به نیت پنالتی شروع به فریاد زدن کردند و از داور خواستند تا چهارمین پنالتی بازی را این بار به نفع ذوب بگیرد. نکته جالب این که وقتی دوربین روی چهره لوکا بوناچیچ سرمربی کروات ذوب هم رفت، او هم همین درخواست را از داور مسابقه داشت. با این حال در بازبینی صحنه مشخص شد که توپ با دست عزیز معبودی برخوردی نداشته و اعتراض ذوب آهنی ها بی مورد بوده است.

 

 

اگر داور این صحنه را پنالتی می‌گرفت، به این معنا بود که معبودی در دومین بازی متوالی روی سه پنالتی علیه ماشین سازی نقش آفرینی کرده است.

البته در بازی پرسپولیس پنالتی ماشین سازی روی علیپور را نه معبودی که اتابک زارعی دیگر مدافع ماشین به پرسپولیس داد اما در این دیدار و در نیمه اول پنالتی ذوب آهن روی خطای معبودی روی اسماعیلی فر رقم خورد.