واسعی: از هیچ پله ای برای پیشرفت دریغ نمی کنیم؛ این بهار، در خانه شکوفه می دهیم!

متین واسعی مربی موفق استان در رشته اسکیت با خبرنگارما به گفت و گو پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، متین واسعی مربی موفق استان مازندران در رشته اسکیت در مصاحبه ای با خبرنگار ما از افتخارات به دست آمده درسال گذشته به گفت و گو پرداخت.

سال ۹۸ را چه طور گذراندید؟
ضمن عرض سلام و احترام و تبریک سال نو خدمت شما و ورزش دوستان. سال ۹۸ خدا را شکر سال پرافتخاری برای من و ورزشکارانم بود.

آکادمی شما در سال گذشته چه افتخاراتی کسب کرد؟ چه انفرادی و چه تیمی؟
در سطح کشوری ۲ مدال طلا و ۱ مدال نقره کشوری در مسابقات دستجات آزاد کشوری اسکیت سرعت و در سطح استانی در بخش بانوان قهرمانی استان مازندران در رشته اسکیت رولبال و مقام سوم تیمی دختران در رشته سرعت کسب کردیم.

تیم اسکیت رولبال اکسیژن چالوس رتبه اول را در استان به دست آورد از این قهرمانی بگید.
این نتیجه حاصل تمرینات مستمر بوده که تیم برای به دست آوردن پیروزی یکدل شد و در نهایت توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات اسکیت رولبال بانوان استان مازندران کسب کنیم.

بدون شک جز مربیان برتر ورزش بانوان استان هستید در این رابطه صحبت کنید.
هر موفقیت و جایگاهی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه دیگران قرار نمی‌گیرد. موفقیت یک نقطه نیست جریانی است پیوسته که امیدوارم همچنان با کمک همکارانم در هیات استان و شهرستان در این مسیر پر افتخار از گذشته، باقی بمانیم.

پتانسیل این رشته در منطقه چطور است و آینده را چطور می بینید؟
خدا را شکر از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم ان شاء الله با سازماندهی پتانسیل های موجود و مدیریت در مسیر درست در آینده نتایج درخشانتری را شاهد هستیم.

مسئولین حمایتی می کنند؟ امکاناتی در اختیار شما قرار می گیرد؟
خدا را شکر شرایط تا الان برای ما محیا و مطلوب بوده و حمایت لازم را برخوردار بودیم.

بهترین اتفاق ورزشی برای شما در سال قبل کدام است؟
مدالهای درخشان کشوری که ورزشکاران نونهالانم در رشته سرعت کسب کردند.

با شیوع کرونا چه می کنید؟ و چه توصیه ای دارید؟
در خانه و قرنطینه می مانیم منتها در این ایام هم از ورزش چشم پوشی نکردیم و برای ورزشکاران تمرینات انفرادی طراحی کردیم که در منزل تمرین می کنند که ان شاء الله بعد از مهار این بیماری پرقدرت تر از قبل ادامه دهیم.

با توجه به روزهای پایانی ایام نوروز از حال و احوال نوروز ۹۹ برایمان بگید
مسلما نوروز امسال برای همه متفاوت از سالهای قبل سپری شده است. این بهار، در خانه سبز می‌شویم، در خانه جوانه می‌زنیم، در خانه شکوفه می‌دهیم. این بهار را در خانه می‌مانیم و دعا می‌کنیم برای رسیدن روزهای خوب، برای دوباره سبز شدن. عافیت و سلامتی را برای همه عزیزان از خداوند متعال مسئلت دارم.

یک هفت سین ورزشی بچینید.
سوت، سکو، سوئیشرت، ساعت، ساق بند، ساک ورزشی، سالن ورزشی

برای سال جدید چه برنامه هایی دارید؟
برای سال جدید در نظر دارم با کیفیت بیشتر و برنامه ریزی های مفیدتر رو به جلو برویم و عملکرد پرافتخارتری نسبت به قبل شاهد باشیم. به این منظور از هیچ پله ای برای پیشرفت دریغ نمی کنم.

در پایان حرفی اگر مانده؟ (حرف پایانی)
تشکر می کنم از کسانی که همیشه در موفقیت من و تیمم سهم بزرگی داشتند از خانواده ام، همکارانم در هیات اسکیت استان و شهرستان که همواره حمایت کردند. آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و همه ی ورزشکاران میهنم دارم.