کیا: از چند تیم خوب لیگ برتر پیشنهاد دارم؛ اولویت نوشهر است

علی اضعر کیا کاپیتان تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر، با خبرنگار ما گفت و گویی انجام داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، علی اضعر کیا کاپیتان تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر، با خبرنگار ما گفت و گویی انجام داد.

سال ۹۸ را چه طور گذراندید؟
با عرض تبريك سال نو خدمت شما و همه مردم عزيز ايران. سال٩٨ سال پرفراز و نشيبي بود با كليه اتفاقات خوب و بد و ليگ ساحلي پرفشار ولي در نهايت خدا را شاكر هستم که به سلامتي گذشت.

فصل فوتبالی که در موج سواران به عنوان کاپیتان گذراندی صحبت کن و شور و حالی که این تیم به فوتبال شهر و مردم فوتبالی نوشهر داد.
بله همانطور كه مستحضريد فوتبال ساحلي بعد از مدت ها دوباره در نوشهر و چالوس شور و هيجان را در مردم ايجاد كرد طوري كه در هر بازي با توجه به تكميل شدن جايگاه ها ديگر جايي براي نشستن و حتي ايستادن براي تماشاي بازي نبود و بالغ بر ٢٠٠٠ تماشاگر حضور داشتند و خيلي خوشحال هستيم از اين اتفاق ارزشمند.

عملکرد قابل قبول موج سواران که نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی به دست آورد نشات گرفته از کجا بود؟
ما با تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه و كادر فني با دانش وارد رقابت ها شديم طوري كه بعضي از بازيكنان ما براي اولين بار در ليگ برتر بازي می كردند و با وجود مشكلات مالي كه در مسير راه اتفاق افتاد با همدلي بازيكنان كادر و حمايت هواداران فهيم تا پايان رقابت ها ادامه داديم و خدا را شكر نتايج خوبي كسب كرديم تا شرمنده هواداران نشویم.

اوضاع فوتبال ساحلی نوشهر در سال ۹۹ را چطور پیشبینی می کنی؟
متاسفانه در حال حاضر به دليل نداشتن اسپانسر شركت در مسابقات اين فصل در هاله اي از ابهام هست از مسئولين محترم شهر و استان خواهشمند هستيم كه اين تيم را فراموش نكنند و حمايت كنند چون در غير اين صورت ديگر شاهد بودن اين تيم در شهرستان يا استان نخواهيم بود…!

بهترین اتفاق فوتبالی سال قبل برای شما کدام است؟
قرار گرفتن در جمع چهار تيم لیگ برتر فوتبال ساحلي

بازی برابر کدام تیم درفصل قبل سخت ترین بازی شما بود؟
تمامي بازي هاي ليگ سخت هست که جز دو تيم كه بازيكنان ملي پوش زيادي دارند بقيه در يک سطح هستند و تمامي بازي ها سخت می باشد. بازي با دريانوردان در بوشهر كه برنده بازي شديم در گرماي شديد بوشهر سخت ترین بازی بود.

از تمرینات در خانه چه خبر؟
بله به علت ويروس كرونا مجبور هستيم در خانه باشيم و انفرادي تمرين كنيم.

با شیوع کرونا چه می کنی؟ چه توصیه ای برای مردم کشور داری؟
در درجه اول آرزوي سلامتي ميكنم براي مردم عزيز ايران و خسته نباشيد و خدا قوت مي گویم به پزشكان پرستاران و همه عزيزاني كه در خط مقدم مبارزه با اين ويروس هستند و توصيه ميكنم با رعايت موارد بهداشتي در خانه بمانيد تا هرچه زودتر اين زنجيره قطع شود.

با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز از حال و احوال نوروز ۹۹ برایمان بگید..!
اميدوارم اين روزها به تندي سپري شود و همه دوباره به زندگي عادي برگرديم‌.

یک هفت سین فوتبالی بچینید.
سيد مهدي رحمتي ، سياوش يزداني،ستار همداني،سهراب بختياري زاده،سياوش اكبرپور ،سيد مجيد حسيني ،سردار آزمون

اولین عیدی که گرفتی رو یادت هست؟ از کی بود؟
پدر و مادرم

بهترین فیلمی که سال قبل دیدی کدام فیلم است؟ بازیگر مورد علاقه ات؟
پايتخت ۵ ، محسن تنابنده

دوست داری با چه کسی سلفی بگیری؟
ليونل مسی و ايكر كاسياس

امسال در تيم نوشهر بازي می كني يا به تيم ديگري خواهی رفت ؟
در حال حاضر از چند تيم خوب ليگ برتر پيشنهاد دارم ولي اولويت من تيم نوشهر هست و اميدوارم مشكل اسپانسرينگ و تيمداريی حل شود و با افتخار براي شهرم بازي خواهم كرد در غير اين صورت يكي از پيشنهاد ها را انتخاب خواهم كرد.

در پایان حرفی اگر مانده؟ (حرف پایانی)
تشكر ويژه می كنم از پدر و مادر و خانواده عزيزم كه هميشه حامي من بودند. از هم تيمي ها ، كادر فني ،مدير عامل و اعضاي محترم باشگاه موج سواران و هواداران پورشور و فهيم اين باشگاه تشكر می كنم و آرزوي سلامتي و موفقيت براي مردم عزيز كشورم دارم.