اعلام کادرفنی باشگاه کیان نوین نوشهر در فصل جدید

کادرفنی باشگاه کیان نوین نوشهر در تمام رده ها برای فصل جدید معرفی شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، باشگاه کیان نوین که با حیات خود در نوشهر به فوتبال غرب مازندران جان تازه ای بخشیده و در رده های مختلف پایه در حال فعالیت می باشد. بدون شک این باشگاه نوشهری بزرگترین مجموعه و جز معدود باشگاه هایی می باشد که با برنامه در غرب مازندران در حال فعالیت است.

کیان نوین کادرفنی خود را در رده های مختلف برای فصل ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ شناخت. در این بین حضور بهمن رضوانی مربی کهنه کار فوتبال مازندران که کارنامه قابل قبولی در فوتبال پایه چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری را دارد به عنوان مدیرفنی کیان نوین حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که بهمن رضوانی یک فصل به عنوان بهترین مربی رده های پایه کشور انتخاب شد و سابقه سرمربیگری شموشک نوشهر را نیز داراست.

وحید پالوج که کاملا برای فوتبالی ها چهره شناخته شده ای دارد سکان هدایت باشگاه در رده نوجوانان را بر عهده گرفته است. پالوج سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر، ماشین سازی تبریز، نفت آبادان و… را در کارنامه دارد.

در این بین هادی شمس در رده ۱۷ سال، احمد ابراهیمی پور در تیم جوانان، امید نعیمایی در رده ۱۱ سال به عنوان سرمربی در فصل آینده فعالیت خواهند کرد. کامیار ملایی نیز مربی دروازه بانان باشگاه کیان نوین خواهد بود. در کادر سرپرستی سبزپوشان نوشهری نام مصطفی اسحاقی و داریوش غلامی به چشم می خورد.

اسماعیل بابائی دوست فعال رسانه ای و خبرنگار سایت های ورزش سه، فرتاک ورزشی و مازنداسپرت به عنوان مشاور رسانه ای باشگاه کیان نوین نوشهر منصوب گردید.