فاجعه هایی که فقط از مازندران بر می‌آید !

قبلا هم از وضعیت اسفناک لیگ های فوتبال در مازندران گفتیم اما انگار قرار نیست وضعیت بهبود یابد. هزینه های سرسام آور ورودی لیگ از تیم ها دریافت می‌شود اما بی کیفیت ترین لیگ تقدیم می‌شود. لیگ استان برگزار می شود اما بدون داور !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قبلا هم از وضعیت اسفناک لیگ های فوتبال در مازندران گفتیم اما انگار قرار نیست وضعیت بهبود یابد. هزینه های سرسام آور ورودی لیگ از تیم ها دریافت می‌شود اما بی کیفیت ترین لیگ تقدیم می‌شود. لیگ استان برگزار می شود اما بدون داور !

در مسابقات رسمی به نشانه عدم پرداخت مطالبات، داورها به بازی ها نمی‌روند تا علامت سوال بزرگی در ذهن همگان بوجود آید که چرا با وجود درآمد خوب از برگزاری لیگ ها، هزینه های داوران زحمتکش پرداخت نمی‌شود تا با چنین مشکلی در لیگ رسمی بوجود آید.

در فیلم مشاهده کنید و ببینید در لیگ رسمی استان مازندران داور وسط حضور دارد اما داورهای کنار نیستند تا مجبور شوند اشخاصی با لباس شخصی از تیم میزبان داوری را بپذیرند که این یک فاجعه بزرگ است !

آیا با دریافت ورودی هر تیم بیش از ۳ میلیون تومانی، نمی شود هزینه داوران که چندان هم زیاد نیست پرداخت شود!؟ شما قضاوت کنید! کار سختی نیست …