قضاوت ۲ داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور

۲ داور مازندرانی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته ۲ داور مازندرانی ۲ بازی را قضاوت می‌کنند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به‌طور همزمان ۸ دیدار برگزار می‌شود که ۲ داور از مازندران عهده‌دار ۸ بازی مهم و حساس این هفته هستند.

اشکان خورشیدی داور ساروی فوتبال کشورمان عهده‌دار قضاوت دو تیم پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان است که این بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

همچنین سیدوحید کاظمی داور قائم‌شهری بازی مهم هفته دیدار بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم که در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود را قضاوت می‌کند.

در جدول رده بندی تا پایان هفته بیست و هشتم تیم پرسپولیس تهران با ۵۷ امتیاز در صدر جدول است و تیم‌های سپاهان اصفهان با ۵۴، استقلال تهران با ۵۳ و پدیده مشهد با ۵۲ و تراکتورسازی تبریز با ۵۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جای دارند.

همچنین تیم استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز به لیگ دسته اول سقوط کرد و یکی از تیم‌های سپیدرود رشت و نفت و مسجدسلیمان نیز از گزینه های سقوط هستند.