دیدار کاله مقابل ارومیه تقابل سرمایه‌های آینده والیبال ایران بود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: دیدار کاله مازندران مقابل درنای ارومیه تقابل سرمایه‌های آینده والیبال ایران بود، دو تیمی که بازیکنان جوان و جویای نام زیادی در ترکیب دارند و آینده والیبال کشورمان را تضمین می‌کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر والیبال مقابل درنای ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با حمایت هواداران و والیبال‌دوستان آملی توانستیم بازی زیبایی در خانه به نمایش بگذاریم و به سه امتیاز خانگی برسیم.

وی افزود: دیدار کاله مازندران مقابل درنای ارومیه تقابل سرمایه‌های آینده والیبال ایران بود، دو تیمی که بازیکنان جوان و جویای نام زیادی در ترکیب دارند و آینده والیبال کشورمان را تضمین می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: دو تیم کاله و درنا تلفیقی از بازیکنان تیم ملی جوانان، نوجوانان و امید جمهوری اسلامی ایران بودند و بازی خوبی را بازیکنان کاله انجام دادند.

این مربی بیان کرد: نماینده مازندران در این دیدار کم خطا و کم اشتباه ظاهر شد و مستحق پیروزی بود.

عطایی ادامه داد: به ویژه در ست دوم که عملکرد بسیار خوبی داشتند، بر بازی اشرافیت کامل داشته و اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکردیم البته در ست نخست هم بازی پایاپایی و نزدیک بین دو تیم جریان یافت.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: امیدواریم توجه به جوانان و نوجوانان والیبال کشورمان بیشتر از گذشته باشد و با درخشش نسل جوان در ورزش برای آینده کشورمان تضمین خوبی انجام شود.