رضایی: با دست خالی برق‌ را به لیگ یک آوردیم/ باعث افتخارم است با گل‌محمدی کار کنم

سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: با وجود مشکلات فراوان توانستیم به لیگ یک صعود کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید رضایی  در مورد صعود تیمش به مسابقات لیگ یک، اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی را مقابل شهرداری بوشهر در ورزشگاه یادگار قم (زمین بی‌طرف) پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم در لحظات پایانی به گل برسیم.

وی افزود: تیم ما از همان ابتدای بازی‌ها در بالای جدول حضور داشت و اگر مشکلات مالی نبود به طور مستقیم به لیگ یک صعود می‌کردیم اما با توجه به اینکه اسپانسر ما با باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال یکی بود وقتی آن شرکت البسه ورزشی با فدراسیون و پرسپولیس به مشکل خورد تیم ما را هم رها کرد. با وضعیت پیش آمده تیم ما با مشکلات و فراز‌ونشیب‌های فراوانی مواجه شد اما در نهایت توانست در مرحله پلی‌آف تیم شهرداری بوشهر را شکست داده و راهی لیگ یک شود.

سرمربی برق نوین در پاسخ به این سوال که آیا این تیم هم به سرنوشت بهمن شیراز دچار خواهد شد، تصریح کرد: دو سال پیش هم با تیم بهمن نوین راهی لیگ یک شدیم اما امتیاز تیم را به خونه‌به‌خونه فروختند. در حال حاضر هم مشخص نیست سرنوشت برق نوین شیراز چه خواهد شد. قبل از هر چیز باید با بازیکنان و مربیان این تیم تسویه شود چرا که با نداری‌ها ساختند و دست از تلاش برنداشتند.

رضایی در مورد پیشنهاد یحیی گل‌محمدی به او برای مربیگری در تراکتورسازی تبریز گفت: برای من باعث افتخار است که در کنار مربی بزرگی چون یحیی گل‌محمدی کار کنم. آن هم در تیم بزرگ و پرطرفداری چون تراکتورسازی که در سال‌های اخیر همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده است. گل‌محمدی فصل گذشته در اکسین هم موفق بود و اگر چند هفته زودتر به این تیم می‌آمد تیمش الان راهی لیگ برتر شده بود. خوشحال خواهم شد در کنار او در تراکتورسازی کار کنم./تسنیم