مربی معترض استقلال به دیدار مدیرعامل رفت/ بازیکن جدید نیامد!

  مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم دریافت مطالباتش کارهای بدنسازی را انجام نمی داد امروز به دیدار افتخاری رفت.   به گزارش مازنداسپرت ؛تمرین بعدازظهر امروز آبی پوشان پس از یک روز استراحت و در یک هوای سرد در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی برگزار شد. با اینکه گفته می شد […]

 

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم دریافت مطالباتش کارهای بدنسازی را انجام نمی داد امروز به دیدار افتخاری رفت.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛تمرین بعدازظهر امروز آبی پوشان پس از یک روز استراحت و در یک هوای سرد در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی برگزار شد. با اینکه گفته می شد جباروف پس از عقد قرارداد با آبی پوشان در تمرین حاضر خواهد شد اما این بازیکن به تمرین استقلال نیامد.

* استیو جونز که به شدت از وضعیتش در استقلال ناراضی است امروز در دقایق اول تمرین در زمین شماره ۲ حاضر بود اما لحظاتی بعد به باشگاه رفت تا جلسه ای را در خصوص رفع مشکلاتش با مدیرعامل باشگاه برگزار کند.

* بختیار رحمانی، جابر انصاری و هرایر مگویان غایبین تمرین امروز بودند.

* سید حسین حسینی و مهدی رحمتی تمرینات ویژه ای را زیر نظر حمید بابازاده انجام دادند.

* علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین دقایقی با بهتاش فریبا صحبت کرد.

* قرار بود تمرین آبی پوشان ساعت ۱۵ برگزار شود اما به دلیل برگزاری جلسه یک ساعته آنالیز بازیهای استقلال خوزستان تمرین از ساعت ۱۶ آغاز شد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی چینی بدنهای خود را گرم کرده سپس به بازی آقاوسط پرداخته. در بخش بعدی تمرین به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند. و در آیتم پایانی، یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* سردی هوا باعث این شده بود تا بازیکنان نتوانند تمرینات همیشگی خود را انجام دهند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه ۲۸ دی ماه از هفته هفدهم لیگ شانزهم و از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان خواهند بود.

* این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد/مهر