فرزان برنده رقابت با ديلان چلاموتو / سونامی مازندرانی تکواندو ، مسابقات منچستر را با برد آغاز کرد

فرزان عاشورزاده مسابقات منچستر را با برد آغاز کرد .   به گزارش مازند اسپرت ، آخرین مرحله دور مقدماتی رقابت های جایزره بزرگ جهت کسب سهمیه المپیک به مدت ۳ روز با حضور ۲۲۷ تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از ۵۶ کشور در شهر” منچستر” انگلیس در حال پیگیری می باشد. امروز (شنبه) و […]

farzaannفرزان عاشورزاده مسابقات منچستر را با برد آغاز کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ، آخرین مرحله دور مقدماتی رقابت های جایزره بزرگ جهت کسب سهمیه المپیک به مدت ۳ روز با حضور ۲۲۷ تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از ۵۶ کشور در شهر” منچستر” انگلیس در حال پیگیری می باشد.

امروز (شنبه) و در دومین روز این بازیها، فرزان عاشورزاده  جوان با انگیزه مازندرانی در وزن ۵۸- کیلوگرم مبارزات خود را به نمایش می گذارد.

تکواندوکار شایسته کشورمان پس از یک دور استراحت، اولین رقابت خود مقابل “ديلان چلاموتو” از فرانسه را با برد آغاز کرد و ۴ بر یک حریف خود را شکست داد

اینک باید برای گام دوم مقابل برنده دیدار صربستان و آرژانتین مبارزه کند.

نتایج دیگر نمایندگان کشورمان:

**** آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم

گام اول : هادی پور  مقابل   “كارلوس ناوارو” از مكزيك ، در راند دوم حریف مکزیکی ۱۲ تایی شد 

گام دوم: باید مقابل “تاهيمون چا” از كره جنوبي، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ مبارزه كند.

*** وزن ۵۷- کیلوگرم زنان:

كيميا عليزاده ۱۸ – “بنتا ديديهو” از سنگال ۶

کیمیا علیزاده ۲ – “جید جونز” از انگلیس ۳ (مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن، طلای فینال مسابقات گرندپریکس ۲۰۱۴، طلای بازیهای اروپایی ۲۰۱۵ و یک طلا و ۳ نقره مسابقات مقدماتی گرندپریکس را در کارنامه داشت. و به عنوان برترین تکواندوکار زن شناخته شده است)

* حذف نماینده ایران.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.