بازیکنان زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک با بیان اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم، گفت: با وجود مشکلات مالی بازیکن جدید جذب تیم نمی‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اکبر خداوردی پس از شکست سنگین خارج خانه شهروند اراک مقابل والیبالیست‌های کاله در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگا‌های کشور، در گفت‌وگویی اظهار کرد: شهروند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترین آن مسائل مالی است.

وی با اشاره به اینکه مقابل کاله بازی خوبی در زمین نکردیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم، افزود: اتفاقات زیادی بعد از نیم فصل اول در شهروند اراک روی داد.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک تصریح کرد: همه تیم‌ها در نیم فصل بازیکن اضافه کردند ولی متأسفانه چند بازیکن از اراک جدا شدند که به آنها حق می‌دهد زیرا حق و حقوق بازیکنان باید به موقع پرداخت شود که این مهم محقق نشد.

این مربی ادامه داد: بازیکنانی که بعد نیم فصل اول از این تیم جدا شدند برای باشگاه بسیار زحمت کشیدند و از آنها قدردانی می‌کنم هرچند برای بازی در لیگ برتر باید ابزار و شرایط مهیا باشد و ما برای بقا و ماندن در لیگ برتر به میدان آمدیم و همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا با پیروزی در چندین دیدار به این مهم دست پیدا کنیم هر چند جز این راهی نداریم.

خداوردی با اعلام اینکه در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و توان آنها در همین حد است، یادآور شد: همه تلاش خود را در نیم فصل دوم به کار می‌بندیم تا ماندنی شویم.

وی با اشاره به اینکه در نیم فصل نخست لیگ برتر توان خود را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم که تیم از پیش باخته نیستیم و قابل احترام هستیم، بیان کرد: در آن برهه از زمان بازیکنان خوبی داشتیم ولی در تیم مشکلاتی به وجود آمد که مهمترین آن از لحاظ مالی بود.

خداوردی با اعلام اینکه تعدادی از بازیکنان‌مان تیم را به دلیل مشکلات مالی ترک کردند، به هر حال در تیمی که ماه‌ها بازیکنان آن روی دست هم کار کردند باید برای تقویت در نیم فصل بازیکن اضافه می‌شد ولی ما بازیکنان مهم و اثرگذار خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک با تأکید بر اینکه هم از نظر مالی مشکل داشتیم و هم اینکه زمان کم داشتیم، خاطرنشان کرد: به نظرم تیمی که برای شرایط مالی بازیکن از دست می‌دهد بازیکنان جدید برای ورود به این تیم رمق ندارند.

این مربی گفت: امید دارم برای سال‌های آینده شهرداری اراک در لیگ برتر والیبال ماندنی شود و با جذب بازیکن و شرایط مالی مطلوب به اهداف مهم خود برسد.