حسینی‌ثابت: نگاه سیاسی بر بوکس مازندران حاکم است

رئیس هیأت بوکس شیرود تنکابن با اعلام اینکه نگاه سیاسی توسط مدیران ورزش و جوانان بر بوکس استان حاکم است، گفت: جلسه برکناری رئیس هیأت فعلی به دلیل حاکم بودن نگاه سیاسی لغو شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیدرضا حسینی ثابت در گفت‌وگویی در ارتباط با سوژه ثبت شده در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان بوکس مازندران وضعیت مناسب ندارد درباره ضعف مدیریتی در بوکس استان مازندران، اظهار کرد: ما به دنبال سوپرمن برای مدیریت این هیأت استان نیستیم.

وی با اعلام اینکه نقاط ضعف جدی در هیأت بوکس مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مدیریت فعلی نمی‌تواند بوکس استان را مدیریت کند.

مسؤول هیأت بوکس شیرود تنکابن نداشتن برنامه مدون برای بوکس از جمله نقصیه‌های اصلی در بوکس استان است، افزود: متولی بوکس باید دست‌کم برنامه یکسان برای توسعه داشت باشد که حافظ جعفری برای هیچکدام از رده‌های فنی، مربیگری و داوری  برنامه مشخص ندارد.

وی درباره برگزاری جلسه مجمع برای تعیین رئیس هیأت جدید، گفت: جلسه برای برکناری رئیس هیأت بوکس استان برگزار نشد چون اداره کل ورزش و جوانان مازندران سیاسی برخورد می‌کنند.

حسینی‌ثابت با اعلام اینکه با تماس یکی از نمایندگان جلسه مجمع بوکس استان لغو شد، افزود: در جلسه بعدی که قرار بود برگزار شود، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس فدارسیون در جلسه شرکت نکردند.

وی با اعلام اینکه رئیس هیأت بوکس استان توانایی برگزاری یک اردو برای برگزاری مسابقات را ندارد، خاطر نشان کرد: همه اقدامات انجام شده و موفقیت‌های فعلی بوکس استان که اگر باشد مربوط به کارهای انجام شده گذشته است.

وی با اعلام اینکه در دوره سرپرستی گذشته مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شد، گفت: مسابقات در رده‌های سنی نونهالان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و مسابقات قهرمانی در استان برگزار شد.

حسینی‌ثابت با اعلام اینکه در گذشته همه هیأت‌ها با همدیگر رفاقت داشتند، گفت: در انتصاب‌های ورزشی وقتی نگاه سیاسی حاکم می‌شود رفاقت‌ها رنگ می‌بازد.

وی یادآور شد: کاش برای تصمیم‌گیری‌های مختلف که مدیریت در عرصه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان می‌گیرند نگاه سیاسی حذف شود.

رئیس هیأت بوکس شیرود تنکابن در پایان دلیل سیاسی بودن بوکس استان را ارتباط هیأت با نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: در دوره‌های قبلی این نوع نگاه مدیریتی در بوکس حاکم نبوده است.

به گزارش خبرنگار ما از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون پیگیر ارتباط با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران است و طی تماس تلفنی با مسؤول دفتر هم بحث مصاحبه و دغدغه فعالان بوکس استان را مطرح کرده است که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.

با توجه به دغدغه استاندار مازندران در ارتباط با پاسخگو بودن مسؤولان به رسانه‌ها و اینکه این رسانه اصلا علاقه ندارد که مباحث به صورت یک‌طرفه مطرح شود در مورد اظهارات دو نفر از بوکسورها و اعضای مجمع بوکس استان اگر مسؤولان ورزش جوانان استان پاسخی در این ارتباط دارند خبرگزاری در راستای شفاف‌سازی و رفع دغدغه‌ها نسبت به انعکاس و توضیحات مسؤولان ورزش و جوانان اقدام می‌کند.