شکست سنگین والیبالیست‌های کاله مقابل پیام خراسان

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب به دیدار پیام خراسان رفته و با شکست سنگن سه بر صفر روبرو شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم والیبال کاله مازندران در چهاردهمین هفته لیگ برتر والیببال و نخستین بازی دور برگشت امشب به مصاف پیام خراسان رفت.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در این دیدار خارج خانه با هدف کسب پیروزی به میدان رفتند تا وضعیت خود در بین تیم‌های مرحله پلی‌آف را ارتقا ببخشند ولی نتوانستند از سد حریف مشهدی بگذرند.

در مقابل نماینده استان خراسان با توجه به نمایش مطلوب بازیکنانش در دور رفت مسابقات، هم می‌خواست با تمام توان از میزبانی بازی نخست دور برگشت بهره کامل ببرد و هم با حمایت هواداران حداکثر امتیاز مقابل کاله را به نام خود ثبت کند.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی در این دیدار حساس و نزدیک امر قضاوت را بر عهده داشته و علی یاوری به عنوان ناظر داوری و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر سازمان لیگ بر روند دیدار از نزدیک نظارت لازم داشتند.

بازیکنان مشهدی ست‌های اول، دوم و سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند و گوی و سبقت را از آملی‌ها گرفتند.

والیبالیست‌های پیام مشهد در این دیدار علاوه بر میزبانی به دنبال پیروزی بودند تا انتقام شکست سه بر یک مقابل کاله در استان مازندران و شهرستان آمل را در خانه بگیرند که در نهایت با کسب سه امتیاز شیرین به مهمترین هدف‌شان دست یافتند.

سبزجامه‌گان کاله پس از برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر دارای ۱۳ پیروزی، هشت شکست و ۱۷ امتیاز است همچنین پیام مشهد هم با ۱۰ و چهار شکست ۲۹ امتیازی بوده و در رده‌های بالای جدول قرار دارد.