رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران تغییر کرد / حسین زادگان دست بکار شد !

با خداحافظی رئیس سابق هیات پزشکی ورزشی، دکتر گوهردهی با حکم مدیرکل ورزش و رئیس فدراسیون سرپرست هیات شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، اولین رئیس بازنشسته از شش هیات معرفی شده به فدراسیون های ورزشی از صندلی ریاست جدا شد تا این اولین گام برای آغاز پروژه ای بزرگ برای مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باشد.

بعد از اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای برکناری روسای بازنشسته دست بکار شد و نام شش رئیس هیات بازنشسته را به فدراسیون های مربوطه اعلام کرده بود، شاید حتی خودِ روسای هیات ها هم باورشان نشده بود که باید بروند.

اما امروز شنبه ۳ آذر، در راستای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، فرزاد گوهردهی جانشین دهقان بازنشسته شد.

شایان ذکر است این جابجایی بدلیل ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان صورت پذیرفت و از زحمات دهقان رئیس پیشین بازنشسته هیأت پزشکی مازندران نیز تقدیر شد.

گوهردهی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران حکم سرپرستی اش را از حبیب حسین زادگان دریافت کرد تا شروعی باشد برای پایان عصر بازنشسته هایی که دیگر جایی در ورزش کشور و مخصوصا استان مازندران نخواهند داشت.

حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در خصوص بحث بازنشستگی خودش ضمن گلایه از برخی افراد و جو سازی ها در فضاهای مجازی، اظهار داشت : جو سازی های زیادی بر علیه بنده و اینکه بنده بازنشته هستم یا نه در فضاهای مجازی انتشار یافت ولی باید بگویم که آنقدرها هم بنده آدم مهمی نیستم که برای تخریب دست به اینکار ها می زنند.

وی ادامه داد: حسین زادگان دو حالت دارد، یا بازنشسته است که بر اساس قانون باید برود، همانطور که در حال حاضر حضور دارم بر مبنای قانون می باشد که اینجا حضور دارم و اگر هم قرار باشد بروم بر مبنای همان قانون می روم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه تابع قانون است، افزود: اگر واقعا من بازنشسته باشم، سازمان بنده که وزارت کشور باشد، پایان ماموریتم را اعلام می کند و بنده خواهم رفت ولی در حال حاضر چنین موضوعاتی صحت ندارد و بنده مشغول خدمت به مردم استان می باشم و تا آخرین لحظه از خدمت رسانی دست نخواهم کشید.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه روسای شش هیات بازنشسته تغییر خواهند کرد، بیان داشت: ما برابر بر مقررات نامه ای را به فدراسیون های این شش هیات زده ایم که برای هیات هایشان سرپرست معرفی کنند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی به ما گفته که اعلام کنیم که روسای شش هیات ورزشی ( فوتبال، کشتی، هاکی، پزشکی ورزشی، موتورسواری و اتوموبیل رانی، شمشیربازی ) باید بروند، و ما هم این موضوع را به هیات ها و همچنین فدراسیون ها اعلام کردیم تا نسبت به انتخاب سرپرست برای هیات اقدام نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : برخی از این دوستان رفتند و گفتند که این روسای هیات ها بازنشسته نیستند و باید بمانند . قرار نیست ما کسی را اخراج کنیم ولی برابر با مقررات به ما دستور دادند که این عزیزان باید بروند و ما هم تابع دستگاه اجرایی هستیم و این قانون را عملی خواهیم کرد.

با صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، به نظر می رسد تغییرات بعدی نیز در راه باشد و هیات های فوتبال، کشتی، شمشیربازی، موتور سواری و هاکی باید در انتظار تغییر روسای خود باشند.