هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور/شهروندساری ،سن ایچ ساوه /عکاس:احمدقربانی

هفته سیزدهم و پایانی لیگ برتر فوتسال با برتری شهروند به پایان رسید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب سیزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه ۹۷ تیم فوتسال شهروند ساری میزبان سن ایچ ساوه بود و در پایان با حساب ۳ بر ۲ صاحب برتری شد.
در این دیدار که در مقابل دیدگان ۵ هزار هوادار متعصب شهروند ساری برگزار شد، حمید رضا ره انجام (۲ بار) و امیرحسین اسماعیلی برای شهروند ساری و رضا سپندار و مهدی کریمی برای سن ایچ ساوه گلزنی کردند.
نیمه اول این دیدار اگرچه با تعادل نسبی آغاز شد اما این شاگردان محمد اسماعیل پور در شهزوند بودند که رفته رفته بر توپ و میدان مسلط شده و سه بار موفق به گشودن دروازه سن ایچ شدند.
در نیمه دوم اما این میهمان ساوجی بود که تلاش وافری برای برگشت به بازی انجام داد و تا حدود زیادی موفق به این مهم شد و ۲ گل به ثمر رساند تا در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان مسابقه اختلاف به حداقل برسد.
ده دقیقه پایانی مسابقه بسیار پرالتهاب و حساس پیگیر شد اما هیچ یک از موقعیت های متعددی که روی دروازه ها خلق شد به ثمر ننشست تا شهروند به پیروزی شیرین دیگری در خانه دست یابد.
شهروند ساری با کسب هشتمین پیروزی فصل خود، ۲۵ امتیازی شد و در پایان نیم فصل اول بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.