نخستین گردهمایی رئیس ورزش و جوانان با خانواده ورزش شهرستان ساری

اولین نشست مشترک روسا و نواب روسای هئیت های ورزشی شهرستان در سالن مهمانسرای امام رضا با محوریت تعیین و تبیین سیاست های اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مختار مهدوی رئیس ورزش و جوانان مرکز استان در این نشست با اشاره به اینکه مدیران باید در راستای سیستم انگیرشی و واقعی در جهت پیشرفت ورزش تلاش کنند، اظهار داشت: در این مهم باید از نیرو های جوان و کار آمد استفاده شود و برنامه محوری در کنار نظارت مستمر بر کیفی سازی وظایف در سیاست های این اداره قرار دارد.
مهدوی مقوله مهم تعامل و مناسبات سازنده مدیران و دستگاهها برای ارائه خدمات مناسب به مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: حرکت به سوی شهری شاداب‌ و با نشاط با توسعه ورزش‌ همگانی میسر می‌شود و به‌ همین سبب باید با تلاش و جدیت در راستای تحقّق این موضوع گام‌ برداریم.

این مسئول در ورزش ساری یادآور شد: ورزش‌های همگانی از آنجا که موجب افزایش امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد جامعه می‌شود، یکی از شاخص‌های توسعه انسانی در جوامع به شمار می‌رود؛ بنابراین مدیریت ورزش ساری سعی خواهد کرد که با استراتژی مناسب این مهم را با کمک سایر مسئولین شهر و شهرستان در سطح ساری فراگیر کند.

وی با بیان اینکه ساری به عنوان پیشانی ورزش مازندران باید در سطحی مطلوب فعالیت های ورزشی را دنبال کند، خاطر نشان کرد: ما در راستای کمک به توسعه ورزش در همه ارکان اجرایی و اداری، از همه ظرفیت ها و استعدادها بهره خواهیم برد و دست همه دلسوزان ورزش ساری را به یاری می فشاریم.