حبیب حسین زادگان :بهره برداری از پروژه های عمرانی ورزش مازندران از هفته دولت شروع می شود

حسین زادگان از بهره برداری از ۲۰ طرح ورزشی دولتی و خصوصی در مازندران همزمان با هفته دولت خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان با تبریک هفته دولت به همه زحمت کشان و خدمت گذاران و کارمندان دولت اظهار داشت؛ همزمان با این روزها ۲۰ طرح ورزشی از منابع دولتی و بخش خصوصی در شهرستان های مختلف استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: برای مقابله با طرح های کینه توزانه و ناجوانمردانه ابرقدرتها, باید بیش از پیش تلاش کنیم تا خللی در خدمت رسانی به مردم که به گفته امام(ره) ولی نعمت ما هستند, بوجود نیاید.
حبیب حسین زادگان از آغاز بهره برداری طرح های ورزشی از هفته دولت تا پایان سال خبر داد و افزود ۲۰ طرح ورزشی از محل دولتی و بخش خصوصی همزمان با هفته دولت در استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید.
حسین زادگان در ادامه تاکید کرد؛ مجموعه ورزش و جوانان استان مازندران در سال جاری و بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از هفته دولت تا پایان سال بصورت ویژه حداقل ۴۰ پروژه ورزشی دیگر را بهره برداری می نماید و همچون گذشته با تلاش و همت جهادی در عرصه ورزش و فرهنگ سازی, سعی خواهند داشت بدون تاثیر پذیری از نقشه های شوم دشمنان انقلاب, و تنها با تکیه بر عزم و اراده پرسنل و کارمندان پرتلاش, مسیر رو به جلو این مجموعه را با قدرت ادامه دهد و لحظه ای از خدمت رسانی به ورزشکاران و جوانان عزیز این مرز و بوم غافل نگردند.