همایش استانی روزجهانی یوگا در پارک ملل ساری برگزارشد / عکاس : احمدقربانی

همایش استانی روزجهانی یوگا به همت کمیته یوگای هیات ورزش های همگانی استان مازندران و با همکاری مسولین کمیته ها و باشگاههای شهرستانی در پارک ملل ساری برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روهام ابوطالبی قائم مقام هیات همگانی مازندران در همایش استانی یوگا با بیان اینکه یوگا هارمونی از انسان و طبیعت است گفت: یوگا رویکردی کامل به سلامتی و تندرستی جامعه دارد.
قائم مقام هیات همگانی مازندران تصریح کرد: یوگا همنوا شدن با طبیعت است و در یوگا هیچگاه با دیگران مقایسه نمی شوید.
ابوطالبی اظهار داشت: ایران فرهنگ غنی دارد که باید از این فرهنگ همگان بهره مند شوند.
وی عنوان داشت: پیام یوگا دوری از تنش و ایجاد آرامش در جامعه می باشد با یوگا میتوانیم بهتر بودن را تجربه کنیم.
ابوطالبی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم شهرداری ها توسعه ورزش همگانی می باشد ولی شهرداری ها گاها بصورت مستقل اقداماتی را در دستور کار خود قرار می دهند .
دبیر هیات همگانی مازندران در خصوص تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان با این هیات خبر داد : تعامل بسیار مناسبی میان اداره کل ورزش و جوانان مازندران و این هیات برقرار میباشد که حمایت های معنوی زیادی از سوی دستگاه ورزش مازندران صورت گرفته است .
وی عنوان داشت : برگزاری همایش های بین المللی یکی از برنامه های حائز اهمیت این هیات میباشد .
ابوطالبی در خصوص اهمیت ورزش همگانی یاد آور شد : نهضت ورزش همگانی رفتن به سمت ایرانی فعال ، شاداب ، با رویکرد زندگی فعال و پوشش پنجاه درصدی مردم تا افق ۱۴۰۴ است .
این مقام مسئول افزود : در ورزش همگانی مازندران از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های استان استفاده میکنیم تا بتوانیم مردم را به ورزش ، تحرک و تغییر رویکرد زندگی به این سمت هدایت کنیم .
وی اذعان داشت : ورزش همگانی می تواند از بسیاری از بیماری ها در کشور پیشگیری کند و کلید یک زندگی خوب داشتن سلامتی می باشد .