پیش بازی دیدار داماش گیلان و نساجی مازندران / ببر ها در داربی شمال کشور به دنبال امتیاز

دیدار نساجی و داماش همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. همجواری دو استان گیلان و مازندران و همچنین رقابت تنگاتنگ فوتبال مازندران و گیلان به حساسیت این بازی اضافه کرده و این بازی را یک بازی حیثیتی برای هوادران دو تیم تبدیل کرده است .   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی […]

2252دیدار نساجی و داماش همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. همجواری دو استان گیلان و مازندران و همچنین رقابت تنگاتنگ فوتبال مازندران و گیلان به حساسیت این بازی اضافه کرده و این بازی را یک بازی حیثیتی برای هوادران دو تیم تبدیل کرده است .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار هفته گذشته در قائمشهر به اولین سه امتیاز خود با سید کوروش موسوی دست یافت تا قائمشهری ها و مازندرانی ها به ادامه رقابت های لیگ یک امیدوار باشند .

نساجی با پیروزی هفته گذشته با ۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و حالا باید در شهر باران به مصاف تیمی برود که با ۷ امتیاز جز سه تیم انتهای جدول قرار دارد .

نساجی در دیدار هایش با این تیم شمالی تا به حال شکستی نداشه است و با این وضعیت با انگیزه بالایی در شهر باران به مصاف داماش خواهد رفت .

میثم بائو ، امیرحسین طاحونی و فریبرز گرامی در بازی فردا نساجی را همراهی نمی کنند. طاحونی با مصدومیت مواجه شده و فریبرز گرامی نیز محروم می باشد و همچنین گفته میشود میثم بائو به دلیل شرایط بد روحی به دلیل درگذشت ” هادی نوروزی ” نمیتواند تیم نساجی را در این بازی همراهی کند .

 

2252