نکا میزبان بزرگترین همایش خانوادگی !

جلسه هماهنگی با اعضای شورای ورزش همگانی شهرستان در شهرداری نکا برگزار شد که نکا میزبان بزرگترین همایش خانوادگی در سالروز بازگشت آزادگان سرفراز خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷ جلسه هماهنگی با اعضای شورای ورزش همگانی شهرستان در شهرداری نکا برگزار شد.

در این جلسه که جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سالروز ورود آزادگان سرفراز جنگ تحمیلی به ایران در نکا برگزار شد ، عالیشان معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن تشکر از نگاه ورزشی فرماندار محترم شهرستان ، شورای اسلامی شهر و شهردار ورزشی شهر نکا ، هدف از برگزاری همایش های خانوادگی را نشاط اجتماعی و شور و هیجان در خانواده ها عنوان کردند.

عالیشان ادامه داد:مجموعه ورزش همگانی با شعار ورزش برای همه، سعی در نزدیک کردن مردم به ورزش دارد به گونه ای که معتقد است با توجه به سلیقه و علاقه مردم، هر کس، هرکجا، هر وقت با هر بودجه بتواند ورزش کند.

وی گفت : معنی این جمله یعنی مردم با کمترین امکانات و هزینه به سمت ورزش روی بیاورند و نیز دراین راه تلاش نمایند، تا با همکاری سایر سازمان ها و ارگان ها از جمله صدا و سیما وفرمانداری و شهرداری ها بستری مناسب برای ورزش آماده سازد و به این منظور از طریق تبلیغات خبرنگاران و رسانه های گروهی برای آگاهی مردم به امر ورزش ایجاد انگیزه از طریق برگزاری جشنواره ها، مسابقات، سمینارها، کنگره ها و برگزاری کلاس های آموزشی، تهیه تجهیزات مورد نیاز مثل استقرار میزهای سیمانی تنیس روی میز، میزهای شطرنج در اماکن عمومی و ایجاد امکانات و آماده کردن زمین و وسایل ورزشی در اماکن عمومی و تهیه پوستر، بروشور، کتاب، لباس و توزیع آنها در بین مردم سعی در گسترش ورزش و در نتیجه تندرستی و سلامتی در بین جامعه شود.

در ادامه غلامیان معاونت فرمانداری نکا ضمن تشکر از مجموعه ورزش استان ، شورای اسلامی و شهرداری نکا ضمن تقدیم سلام مهندس احمدی فرماندار شهرستان ابراز کردند مجموعه فرمانداری و در راس آن فرماندار محترم جهت نشاط اجتماعی ، شور و اشتیاق خانوادگی حمایت خواهد کرد و بسترهای لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش بزرگ را در نکا فراهم خواهد کرد.

دکتر احمدی شهردار نکا ضمن خیرمقدم به مدعوین در جلسه سیاست شهرداری را فعالیت در تمامی بخشها عمرانی ، اجتماعی ، اقتصادی و ورزشی عنوان کرد و افزود: هدف ما رفاه حال مردم شهرمان است و مردم نکا بایست از تمامی جوانب مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر احمدی گفت: زمان برگزاری همایش طبق هماهنگی های انجام شده ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام شده و ما در این روز افتتاح پل ۳۰ متری که آرزوی چندین ساله مردم این شهر است رو در برنامه داریم

شهردار نکا ادامه داد: در این روز سعی می کنیم در سطح شهر جشن بزرگی بگیریم و این روز با توجه به برگزاری همایش بزرگ خانوادگی و افتتاح پل ۳۰ متری با حضور استاندار و مدیران کشوری ، استانی و شهرستانی در تاریخ شهرستان ثبت خواهد شد.