کسب خوش رنگ‌ترین مدال مهم‌ترین آرزوی ورزشی‌ام است/ نخستین لژیونر کبدی مازندران هستم

بازیکن و لژیونر مازندرانی در سوپر لیگ پاکستان گفت: کسب خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی و المپیک ساحلی از مهم‌ترین آرزوی ورزشی‌ام است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی تلمارده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه به عنوان نخستین لژیونر مازندرانی رشته کبدی در سوپر لیگ تیم‌های خارجی شرکت کردم، اظهار کرد: آرزوی ورزشی‌ام کسب خوش رنگ‌ترین مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک ساحلی با پیراهن تیم ملی است.

وی سطح کیفی رقابت‌های سوپر لیگ کبدی پاکستان را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: سوپر لیگ کبدی پاکستان با حضور بازیکنان باتجربه و مطرح کشورهای مختلف بسیار بالا و هیجانی برگزار می‌شود.

بازیکن مازندرانی تیم کبدی تندر لوگور پاکستان در ادامه تصریح کرد: سوپر لیگ پاکستان با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود و تیم تندر لوگور در حین شایستگی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند.

تلمادره با اشاره به اینکه قراردادش با تیم پاکستانی به مدت یک فصل بود، گفت: کادر فنی تندر لوگور از عملکردم رضایت دارند، تمدید و یا جدا شدن از تیم پاکستانی منوط به تصمیم من دارد.

وی که در ترکیب تیم ملی کبدی کشورمان موفق به کسب دو مدال آسیایی شد، افزود: در لیگ کبدی ایران به خاطر عدم حمایت اسپانسر به بازیکنان از نظر مالی بها دهند که در صورت حمایت از بازیکنان بدون تردید در یکی از تیم‌های ایرانی بازی خواهم کرد.

تلمادره با بیان اینکه در حاضر تا حدودی شاهد پخش زنده مسابقات کبدی از رسانه ملی هستیم، گفت: شاید با پخش زنده مسابقات کبدی اسپانسر و سرمایه‌گذاران برای این رشته ورزشی اهمیت قائل شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباد دلیری به عنوان رئیس و مربی کبدی استان خاطرنشان کرد: کبدی مازندران بازیکنان زیادی را به لیگ کشور معرفی کرد و جایگاه خوبی دارد.